پابلیکا؛ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌ها

پابلیکا؛ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌ها

پابلیکا، پلتفرمی است که رپورتاژ آگهی شما را در رسانه‌ها منتشر می‌کند. اگر کسب‌وکاری دارید، برای تدوین و اجرای کمپین‌های رپورتاژ آگهی خود می‌توانید روی پابلیکا حساب باز کنید. در ادامه از آن بیشتر برایتان خواهیم گفت.

آشنایی با پابلیکا

پابلیکا یک شرکت مشاوره در حوزه خدمات بازاریابی و تبلیغات است و از سال 93 شروع به فعالیت کرده‌اند. این پلتفرم دستیار رسانه‌ای شما است که کمک می‌کند اخبار و آگهی خود را در رسانه‌ مورد نظرتان منتشر کنید. همچنین در مسیر انتشار رپورتاژ آگهی همراه شماست تا بهترین نتایج را از کمپین خود بگیرید.

ثبت‌نام در سایت برای سفارش رپورتاژ

برای سفارش آگهی خود ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید. پنل کاربری شما به صورت زیر به شما نمایش داده می‌شود.

داشبورد پابلیکا
آشنایی با پنل کاربری پابلیکا – سفارش رپورتاژ

در این پنل کاربری شما لیستی از رسانه‌ها، همراه قیمت و ویژگی‌های آنها را می‌بینید. کمپین‌های خود را تعریف می‌کنید، سفارشات رو خواهید دید و به تمام گزارش‌های مالی دسترسی دارید. امکان انتخاب پکیج‌های رسانه‌ای متنوع هم برای شما فراهم است. هر پکیج شامل چند رسانه است که می‌تواند از نظر اقتصادی گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

برای تعریف یک کمپین جدید، روی دکمه ایجاد کمپین کلیک کنید. یکی از موارد مهم در کمپین‌های رپورتاژ آگهی انتخاب رسانه است. رسانه‌ای که قرار است رپورتاژ شما را منتشر کند باید ویژگی‌هایی داشته باشید که متناسب با شرایط، اهدف و استراتژی شما می‌تواند انتخاب‌های متفاوتی باشد.

قیمت رسانه، قدرت دامنه، نرخ اسپم، رتبه در سیمیلاروب، از جمله فلیترهای موجود برای انتخاب رسانه هستند. از اینجا رسانه‌های پابلیکا رو می‌توانید مشاهده کنید. پــابلیکا بــا دراختیار داشـتن درگاه‌های انحصاری درج و ثبت خبر و رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی می‌تواند روند کار شما را سرعت ببخشد و کمک موثری برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار شما باشد.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

بخش وبلاگ و آموزش سایت پابلیکا مطالب خوب و کاربردی برای آشنایی با رپورتاژآگهی، آموزش نوشتن رپورتاژ و نکاتی که باید در نوشتن یک رپورتاژ موثر رعایت کنید در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *