خدمات گوگل ادز، تبلیغات و شناسایی کلیک تقلبی با ادمون

خدمات گوگل ادز، تبلیغات و شناسایی کلیک تقلبی با ادمون

ادمون سرویسی برای انجام خدمات مختلف تبلیغات است. این خدمات شامل تبلیغات گوگل ادز، تبلیغات گوگل پلی ،شناسایی و جلوگیری از کلیک‌های فیک، مدیریت کمپین و … است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

تبلیغات گوگل ادز

در این نوع تبلیغات، خدمات و محصولات شما در گوگل به افرادی نمایش داده می‌شود که مخاطبان هدف شما بوده و یا در یک منطقه جغرافیایی خاص هستند. ادمون خدمات زیر را در این زمینه ارائه می‌کند.

  • بررسی و تحلیل رقبا
  • بررسی عملکرد مشتریان
  • رصد روزانه نتایج
  • شناسایی و جلوگیری از کلیک های تکراری

مدیریت اکانت گوگل

کمپین‌های تبلیغات گوگل نیاز نیازمند متخصصی برای اجرا و مدیریت آن جهت بهینه‌سازی و کسب نتیجه دلخواه است. صاحبان کسب‌وکارهایی که در مجموعه خود به این نیرو دسترسی ندارند می‌توانند این مسئولیت را به تیم ادمون بسپارند. وظایفی که ادمون در این زمینه انجام می‌دهد به شرح زیر است.

  • بهینه سازی متن آگهی ها
  • بهینه سازی کلمات کلیدی
  • بهینه سازی هزینه کلیک
  • بهینه سازی IP های ورودی
  • بهینه سازی افزونه ها
  • بهینه سازی لندینگ پیج


طراحی لندینگ پیج

از نیازهای کمپین‌های تبلیغاتی، داشتن صفحه فرود یا لندینگ پیج است. طراحی و ساخت لندینگ پیج باید به گونه‌ای انجام شود که بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشد و باعث تبدیل شدن بازدیدکنندگان به مشتری شود. در ادمون این امکان فراهم است تا یک لندینگ پیج را خریداری یا اجاره نمایید.

تبلیغات Display و ریمارکتینگ

در این نوع خدمات، تبلیغاتی بنری شما در وب‌سایت‌های با موضوع منتخب و مرتبط با کسب‌وکار شما نمایش داده می‌شود. همچنین در ریمارکتینگ، تبلیغات کسب‌وکارها شما در معرض دید بازدیدکنندگانی که یکبار به سایت شما مراجعه کرده‌اند قرار می‌گیرد و مجدد هدف‌گذاری می‌شوند.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ


خدمات تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن بستری را برای شما فراهم می‌کند که از طریق آن می‌توانید لینک نصب اپلیکیشن خود را به میلیون ها کاربر، در هنگام جستجو در Play Store، کار کردن با برنامه های مرتبط و همچنین در یوتیوب، نمایش داده شود.

این نوع تبلیغات به دو صورت انجام می‌‎شوند:
Cost Per Install (CPI) نوعی از تبلیغات نتیجه‌گراست که در آن تبلیغ‌دهنده به ازای هر نصب کامل اپلیکیشن خود که از طریق تبلیغات دیجیتال به دست آمده مبلغی را به آژانس تبلیغاتی پرداخت می‌کند. نصب کامل به این معنی است که کاربر اپلیکیشن را دانلود، نصب و برای اولین بار باز کرده است.
Cost Per Action (CPA) در این مدل، مخاطب باید یک رویداد یا فعالیت را به اتمام برساند تا متحمل هزینه شود. این رویداد را فرد تعریف می‌کند؛ می‎تواند خرید در اپلیکیشن، پر کردن فرم، …. باشد.

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *