وب‌سایت SiteAnalyzer؛ ارائه مجموعه ابزارهای کاربردی سئو

وب‌سایت SiteAnalyzer؛ ارائه مجموعه ابزارهای کاربردی سئو

ب‌سایت SiteAnalyzer مجموعه‌ای متنوع از ابزار سئو برای بهینه‌سازی و سئو سایت در بخش‌های تکنیکال و محتوا و آف پیج است. البته تمرکز بیشتر این ابزار در زمینه سئو خارجی کمتر است و قابلیت‌های زیادی در این بخش ندارد. به طور کلی این ابزارها به دو دسته نرم افزارهای ویندوز و ابزارهای آنلاین تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نرم افزارهای سئو

این نرم افزارها 6 عدد بوده که شامل موارد زیر می‌شوند.

1.SiteAnalyzer : یک کراولر وب رایگان است که با آن می‌توانید وب سایت‌ها را کراول کرده و گزارش هایی در مورد بهینه سازی فنی و سئو آنها دریافت کنید.

2.SimpleWebAnalytics: نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل ترافیک و نمایه سازی صفحات وب سایت از طریق API های Google، Yandex و Ahrefs.com با قابلیت صادرات پرس و جوهای کلیدی به اکسل.

3.BatchURLScraper: به شما کمک می کند تا داده‌ها را از صفحات سایت‌ها با استفاده از روش های XPath، CSSPath و Regex استخراج کنید.

4.BatchUniqueChecker: به شما کمک می کند تا منحصر به فرد بودن چندین صفحه سایت را با استفاده از لیستی از URL ها یا نقشه سایت XML به صورت حجمی بررسی کنید.

5.BulkPageSpeed: به شما کمک می کند تا با استفاده از API ابزار رایگان Google PageSpeed Insights سرعت بارگذاری صفحه وب سایت خود را به صورت حجمی بررسی کنید.

6.SERPRiver: یک اسکرپر SERP برای موتورهای جستجوی گوگل، بینگ و یاندکس است. امکان ارسال جستجو و تجزیه پاسخ‌های JSON را در زمان حال فراهم می‌کند.

وب‌سایت SiteAnalyzer؛ ارائه مجموعه ابزارهای کاربردی سئو

ابزارهای آنلاین سئو

در این بخش بیش از 60 ابزار آنلاین وجود دارد که عمد آن‌ها برای سئو محتوا، بررسی سئو داخلی و کلی سایت و همچنین سئو تکنیکال است. که در دسته‌های زیر تقسیم بندی شده‌اند.

  1. سئو محتوا : ابزارهای برای سنجش میزان مرتبط بودن کیورد و محتوای صفحه
  2. آنالیز و تجزیه متن: ابزارهای برای بررسی یونیک بودن و مقایسه متن
  3. کیورد ریسرچ: تحقیق کلمات کلیدی و دیگر سرویس‌های مربوط به کیورد ریسرچ مانند استخراج ساجشن‌های گوگل
  4. ابزارهای دامنه سایت: سرویس‌های مولد نام دامنه، بررسی سن و تاریخچه دامنه و …
  5. ابزارهای بررسی فایل ROBOTS
  6. مدیریت سایت: بررسی بک لینک‌ها، لینک‌های شکسته، ریدایرکت‌ها و…
  7. ابزارهای بررسی ایندکس صفحات
  8. ابزار ترکینگ: سرویس‌های برای پیگیری و مشاهده وضعیت کدهای هدر، DNS و …
وب‌سایت SiteAnalyzer؛ ارائه مجموعه ابزارهای کاربردی سئو

هزینه استفاده از سرویس‌ها

ابزارهای آنلاین رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه ندارند. اما برای استفاده از نرم افزارها، نسخه رایگان با امکانات محدود وجود دارد. برای دسترسی به امکانات نامحدود باید لایسنس آن را تهیه نمایید که از 190 دلار برای حداکثر 2 سیستم بدون محدودیت زمانی شروع می‌شود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *