راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در دارت ادز

راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در دارت ادز

دارت ادز یک پلتفرم اد اکسچنج ایرانی است. اد اکسچنج‌ها پل ارتباطی بین تبلیغ دهنده‌ها و تبلیغ گیرنده‌ها هستند و کمک می‌کنند تا تبلیغات در بهترین و مناسب‌ترین فضا‌ها نمایش داده شوند. در ادامه بیشتر با این پلتفرم آشنا می‌شویم.

آشنایی با دارت ادز

از طریق پلتفرم دارت ادز شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را تعریف و راه‌اندازی کنید و در حین اجرا گزارش کمپین‌ها را رصد کنید. نمایش تبلیغات به میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا به تفکیک کشور، پلتفرم، جنسیت و … در این پلتفرم برای شما فراهم است.

آشنایی با خدمات دارت ادز

تبلیغات در اپلیکیشن

شما می‌توانید به کمک تبلیغات در اپلیکیشن به طور مستقیم و موثر در برنامه‌های مورد علاقه کاربران به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. با تبلیغات درون‌برنامه‌ای، می‌توانید آگاهی از برند و تعامل کاربر را افزایش دهید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از رایج‌ترین شیوه تبلیغات آنلاین است و نقش همان بیلبورد در فضای تبلیغات آفلاین را دارد؛ البته با هزینه بسیار کمتر و البته بازدهی بیشتر برای شما اجرا می‌شود.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

پوش‌نوتیفیکیشن یکی از انواع تبلیغات پوش است که از طریق آن پیام تبلیغاتی از طریق مرورگر برای کاربر ارسال می‌شود. کاربر با کلیک روی تبلیغات مستقیما وارد وب‌سایت شما (تبلیغ‌دهنده) می‌شود.

کار با دارت ادز را از کجا شروع کنم؟

بعد از تکمیل ثبت نام در سایت شما وارد پنل مشابه تصویر زیر خواهید شد. می‌توانید در صفحه ایجاد کمپین، کمپین مورد نیاز خود را تعریف و درخواست‌تان را ثبت نمایید. مدیریت کمپین‌ها، گزارش کمپین‌هایی که داشته‌اید در این بخش قابل مشاهده است. آموزش کار با پنل نیز در قالب یک فایل Pdf برایتان قرار داده شده است.

آشنایی با داشبورد دارت ادز
داشبورد دارت ادز

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *