وب‌سایت Klaviyo ابزاری برای طراحی و اجرای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ و همچنین اتوماسیون و خودکارسازی فرآیندهای مربوط فروشگاه‌های اینترنتی است. این سرویس خدمات مربوط به اتوماسیون پیامکی نیز دارد که در همه کشورها فعال نیست.

خدمات و قابلیت‌های Kaviyo

پس از ثبت‌نام و طی کردن مراحل آن و پاسخ به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود، وارد داشبورد خود خواهید شد که شامل امکانات و بخش‌های زیر است.

کمپین(Campaigns)

کمپین‌های خود را از این بخش بسازید و اجرا کنید. و همچنین تقویم و برنامه آن‌ها یکجا مشاهده نمایید.نوع کمپین، تاریخ اجرا و محتوای خود را برای ساخت کمپین مشخص و تنظیم کنید تا به طور خودکار در تاریخ دلخواه شما اجرا شوند.

شاخه‌ها(Flows)

فرآیندهای مربوط به اتوماسیون و خودکارسازی سایت و فروشگاه اینترنتی خود را از این قسمت ساخته و مدیریت کنید. قالب‌های پیش فرضی مانند تشکر از خرید، سبد خریدهای رها شده و … نیز وجود دارد.

ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون به کمک Klavyio
شاخه‌ها

فرم‌های ثبت‌نام(Sign-up Forms)

فرم‌های آماده‌ای برای ثبت‌نام و عضویت و لیدجنریشن که در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید آن را روی سایت خود و برای تعامل با کاربران‌تان استفاده نمایید.

ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون به کمک Klavyio
فرم‌ها

محتوا(Content)

برای ساخت محتوای ایمیل‌های خود می‌توان از قالب‌ها و تمپلیت‌های آماده این قسمت استفاده کرد. دسته‌بندی‌های متنوعی دارند که قابل ویرایش نیز هستند.

ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون به کمک Klavyio
تمپلیت‌ها

دیگر امکانات و قابلیت‌های این سرویس شامل ابزارهایی برای سگمنت و رشد مخاطبین و لیست، آنالیز عملکرد کمپین‌ها و ایمیل‌های ارسالی و همچنین ابزاری برای بررسی نرخ تبدیل است.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

هزینه استفاده از Klaviyo

در نسخه رایگان برای یک لیست 250 تایی می‌توانید 500 ایمیل ماهیانه ارسال نمایید. و پس از آن با پرداخت 20دلار ماهیانه، برای یک لیست 500تایی تا 5000 ایمیل می‌توان ارسال کرد.

ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون به کمک Klavyio
پلن‌ها