وب‌سایت KeyHole؛ سوشال لیسنینگ، آنالیز و مدیریت سوشال مدیا

keyhole

وب‌سایت KeyHole سرویسی متشکل از ابزارها و سرویس‌های مختلف مخصوص سوشال مدیا و شبکه‌های اجتماعی است. این سایت متشکل از ابزارهایی برای تحلیل و تجزیه، مدیریت و انتشار پست، سوشال لیسنینگ و مانیتور شبکه‌های اجتماعی و پیدا کردن ترندهای این پلتفرم‌ها است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

مشاهده همه: ابزارهای سوشال مدیا

سرویس‌های keyhole

ابزارها و سرویس‌های این سایت در  4 دسته کلی زیر دسته‌بندی می‌شوند.

1.ابزار سوشال لیسنیگ و مانیتورینگ

این قابلیت به شما کمک می‌کند به آنچه در مورد برند شما گفته می‌شود و یا اینکه مخاطبین شما در شبکه‌های اجتماعی چطور فکر می‌کنند پی ببرید. پلتفرم‌ها و منابع جمع‌آوری محتوا و رصد شامل اخبارها، فروم‌ها، اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و ایکس است. کافی است کیورد مدنظر خود را به این ابزار بدهید تا محتوا و پست‌های مرتبط به همراه آمار در اختیارتان قرار دهد. امکان ردیابی برای روزهای آتی نیز وجود دارد.

مشاهده همه: ابزارهای سوشال لیسنینگ

وب‌سایت KeyHole؛ سوشال لیسنینگ، آنالیز و مدیریت سوشال مدیا

 

2.آنالیز پروفایل

شما می‌توانید پروفایل‌ شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام ، ایکس، فیسبوک، تیک تاک و لینکدین را با استفاده از این ابزار آنالیز و تحلیل کرده و همچنین آن‌ها را با همدیگر مقایسه کنید.

امکان جستجوی اینفلوئنسرها و ردیابی آن‌ها نیز وجود دارد.

وب‌سایت KeyHole؛ سوشال لیسنینگ، آنالیز و مدیریت سوشال مدیا

3.انتشار

دیگر ویژگی سایت keyhole  امکان انتشار پست‌های زمان بندی شده و طبق تقویم است. اکانت‌ و حساب شبکه‌های اجتماعی خود را به این ابزار متصل کنید و پست‌های‌تان را ایجاد و طبق تقویم آن‌ها را در صف انتشار قرار دهید. از پلتفرم‌های ایکس، اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین پشتیبانی می‌کند.

4.ترندها

و اما آخرین قابلیت این سرویس چندمنظوره امکان دستیابی و مشاهده سابقه ترند یک کیورد در بازه‌های زمانی مختلف است. می‌توان گفت مشابه ابزار گوگل ترندز است، البته به نظر فقط  آمار مرتبط به شبکه‌های اجتماعی مانیتور می‌شود و همینطور به نظر در زمینه‌های کم جستجو از دقت کافی برخورد نباشد.

وب‌سایت KeyHole؛ سوشال لیسنینگ، آنالیز و مدیریت سوشال مدیا

هزینه استفاده از keyhole

ابتدا یک نسخه تریال 14 روزه خواهید داشت که امکانات و قابلیت‌های محدودی دارد اما همه بخش‌های گفته شده را می‌توانید تست کنید. پس از آن اولین پلن ماهیانه از 89دلار شروع می‌شود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *