دژینو پلتفرم تشخیص تقلب تبلیغات کلیکی

دژینو پلتفرم تشخیص تقلب تبلیغات کلیکی

همانطور که می‌دانید یکی از پرطرفداران نوع تبلیغ، تبلیغات کلیکی است. اما یکی از چالش‌های این نوع تبلیغ کلیک‌های تقلبی است که توسط رقبا و ربات‌ها باعث هدر رفت بخشی از بودجه کسب‌وکار می‌شود.

دژینو در راستای کشف این تقلب‌ها، به کسب‌وکارها کمک می‌کند. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی، به‌صورت لحظه‌ای، ترافیک ورودی تقلبی را شناسایی می‌کند.

دژینو چطور تقلب‌ها را تشخیص می‌دهد؟

این سرویس ابتدا دیتای ترافیک ورودی را لحظه‌ای ترک(track) کرده و سپس آن را برای بخش تصمیم ‌گیرنده که مبتنی بر هوش مصنوعی است ارسال می‌کند. در بخش تصمیم گیرنده براساس پارامترهایی مانند IP کاربر، User agent مرورگر، زمان ورود و خروج، دفعات ورود و خروج،محل کلیک، حرکت ماوس، میزان اسکرول و … به سشن‌های ورودی، امیتازدهی می‌کند. که براساس این امتیاز و الگوریتم‌هایی که دارد، ترافیک فیک شناسایی می‌شود.

دژینو پلتفرم تشخیص تقلب تبلیغات کلیکی
داشبورد دژینو

سرویس‌های دژینو

سرویس دیتکشن

سشن‌های سایت شما را با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی ارزیابی می‌کند. این ارزیابی بر اساس سورس، مدیوم، نام کمپین، نوع تبلیغ و نام منتشرکننده انجام می‌شود. نتایج این ارزیابی به شما کمک می‌کند تا کمپین خود را بهینه‌سازی کنید وهزینه‌های تبلیغاتی کسب‌وکار هدر نرود.

سرویس پرفورمنس

سرویس پرفورمنس، عملکرد منتشرکننده‌ها و ادنتورک‌ها را علاوه بر میزان تقلب، براساس رفتار کاربر و هدف کمپین مشخص می‌کند و به سشن‌ها امتیاز ارزشمند بودن می‌دهد. هدف این سرویس، ارائه گزارش‌ها و آلارم‌ برای بهینه‌سازی کمپین است.

سرویس ریکامندیشن

در این سرویس، براساس گزارش‌های دو سرویس قبلی و نوع کسب‌وکار شما و همچنین هدفی که از کمپین دارید، توصیه‌هایی برای مدیریت بهتر منتشر کننده‌ها ارائه می‌کند.

سرویس گوگل ادز نوتیفیکیشن

آی‌پی‌های تقلبی گوگل ادز به صورت لحظه‌ای شناسایی شده و برای شما نوتیفیکیشن(پیامک-ایمیل) ارسال می‌شود تا بتوانید در صورت نیاز، به موقع اقدام به متوقف کردن کمپین‌تان بکنید.

هزینه‌ استفاده از دژینو

سرویس دیتکشن: قیمت یک بسته شامل 20/000 سشن 545,000 تومان 
سرویس ریکامندیشن: قیمت یک بسته شامل 150/000 سشن 7,357,500 تومان
سرویس گوگل ادز نوتیفیکیشن: قیمت یک بسته شامل 20/000سشن 1,308,000 تومان
سرویس پرفورمنس: قیمت یک بسته شامل 50/000 سشن 1,635,000 تومان

 

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. صالح اسدی گفت:

    با تشکر از تیم خوب دژینو

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *