ایمیل مارکتینگ و ساخت اتوماسیون ایمیلی به کمک Selzy

ایمیل مارکتینگ و ساخت اتوماسیون ایمیلی به کمک Selzy

وب‌سایت Selzy  ابزار و سرویسی برای طراحی و اجرای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ و همچنین خودکارسازی و اتوماسیون فرایندهای ایمیل مارکتینگ است. این ابزار به شما کمک می‌کند به سادگی لیست مخاطبین را وارد نمایید و با طراحی قالب‌ ایمیل‌تان، کمپین خود را اجرا کنید. همچنین می‌توانید با ساخت فرم‌هایی به جمع‌آوری و تولید لید بپردازید. در ادامه قابلیت‌های این سرویس را مرور می‌کنیم. از نقاط ضعف این ابزار، می‌توان به عدم وجود تمپلیت‌های آماده در بخش کمپین‌ها اشاره کرد.

قابلیت‌ها و امکانات Selzy

داشبورد و رابط کاربری ساده Selzy کار با آن را راحت کرده و به سادگی می‌توانید از بخش‌های مختلف آن که شامل موارد زیر است، استفاده نمایید.

مشاهده همه: ابزارهای ایمیل مارکتینگ

1.مخاطبین(Contacts)

اولین قسمت از داشبورد شما، مخاطبین است که می‌توانید لیست خود را وارد کرده و آن‌ها را مدیریت کنید. امکان بخش‌بندی، شخصی سازی، استفاده از تگ‌ها و … نیز وجود دارد.

2.کمپین‌ها(Campaign)

از مهم‌ترین قابلیت‌های selzy امکان طراحی و اجرای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ است. علاوه برکمپین ایمیلی ، امکان ساخت کمپین‎‌های پیامکی و تلگرامی نیز وجود دارد. و البته در کنار هر کمپینی یک ابزار برای A/b تست نیاز است که این ابزار آن را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پیش از شروع کمپین، آزمون و خطاهای لازم را انجام دهید.

ایمیل مارکتینگ و ساخت اتوماسیون ایمیلی به کمک Selzy

3. اتوماسیون (Automation)

دیگر امکانات مهم این سرویس امکان ایجاد اتوماسیون برای فرایندهای ایمیل مارکتینگ و خودکارسازی آن‌ها است. یک سلسله و زنجیره از وظایف روتین و یکنواخت برنامه‌ریزی می‌شوند تا با اتوماسیون و ماشینی شدن اجرای آن‌ها، در انجام سریع‌تر وظایف و همچنین صرف‌جویی در وقت کمک‌رسان شما باشند. برخلاف قابلیت قبلی، اینجا می‌توانید از تمپلیت‌های آماده برای ساخت اتوماسیون ایمیلی خود استفاده نمایید.

ایمیل مارکتینگ و ساخت اتوماسیون ایمیلی به کمک Selzy

4.ابزارها(tools)

این منو شامل ابزارهایی برای ساخت فرم و تحلیل کمپین است. همانطور که می‌دانید فرم‌ها نقش بسیار مهمی در جمع‌آوری و تولید لید و سرنخ‌ها دارد که از این قسمت می‌توانید آن‌ها به سلیقه خود طراحی کنید. موارد مربوط مدیریت و مشاهده لغو عضویت‌ها نیز از همین بخش قابل دسترسی است.

5.چت‌بات تلگرام

دیگر قابلیت وب‌سایت Selzy امکان ایجاد چت آنلاین و پاسخگویی انلاین به مخاطبین از طریق ربات تلگرام است. برای این کار باید طبق دستور العمل‌ها داده شده؛ رباتی در تلگرام ساخته و سپس توکن آن را در Selzy وارد نمایید.

6.امکان یکپارچه سازی و اتصال به سرویس‌های دیگر

و آخرین ویژگی Selzy امکان یکپارچه‎‌سازی و اتصال این ابزار به سرویس‌های مهمی مانند وردپرس، گوگل شیت، فرمالو، هاب اسپات، ووکامرس و … است.

ایمیل مارکتینگ و ساخت اتوماسیون ایمیلی به کمک Selzy

هزینه استفاده از Selzy

این سرویس یک پلن رایگان دارد که به شما دسترسی ارسال 1500 ایمیل ماهیانه برای لیستی با 100 مخاطب می‌دهد. پس از آن اولین پلن پولی از 10دلار ماهیانه برای یک لیست 1000تایی شروع می‌شود.

 

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *