معرفی پنل پیامکی وب وان

معرفی پنل پیامکی وب وان

پنل پیامکی وب وان به کمک شما می‌آید تا کلیه نیازهای شما در زمینه تبلیغات پیامکی، اطلاع رسانی، ارتباط با مشتری را به بهترین نحو پاسخ دهد. این سامانه ویژگی‌ها و امکانات متعددی دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می‌شویم.

آشنایی با پنل پیامکی وب وان

برای آشنایی با محیط و امکانات سرویس اس‌ام‌اس وب وان، در منو گزینه نسخه نمایشی را انتخاب کنید. در صفحه جدید، موبایل خود را در فرم وارد نمایید تا اطلاعات ورود به نسخه نمایشی (دمو) پنل اس‌ام‌اس وب وان برای شما ارسال شود. پس از تکمیل فرم به صورت خودکار به صفحه ورود سامانه منتقل خواهید شد.

در پنل کاربری شما گزینه‌هایی در سمت راست می‌بینید. این موارد شامل: اطلاعیه‌ها، پیامک مکان‌محور، مدیریت فایل صوتی، وضعیت سلامتی اپراتورها، امکانات (دفترچه تلفن، منشی پیامک، کدخوان، نظرسنجی، لیست سیاه، استعلام لیست سیاه)، گزارشات مالی و … می‌شود.

اگر روی گزینه ویدئو آموزشی بالای صفحه کلیک کنید، 7 ویدئو برای شما آماده شده که راهنمای شما در مراحل تکمیل ثبت‌نام و قسمت‌های مختلف پنل خواهد بود.

داشبورد وب وان
آشنایی با داشبورد وب وان

ویژگی‌های سامانه وب وان

  • ارسال سریع پیامک ها همراه با گزارش تحویل
  • بانک شماره موبایل آپدیت 1400 با تفکیک کامل
  • پشتیبانی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت وجه مطابق قوانین
  • تمامی پکیج ها بدون تاریخ انقضا (lifetime License)
  • خط اختصـاصی هدیــه،خط ویژه خبری و خطوط عمومی
  • استفاده بسیار آسان از طریـق موبـایـل و تبـلت و …
  • نمـاینـدگـی بدون واسـطه کلیـه اپراتـورهــا

پشتیبانی سامانه پیامکی وب وان از افزونه‌ها

وب سرویس پیامکی وب وان از افزونه های پرکاربرد مانند Digits ،Gravity Form ،WHMCS ،WHMCS Verification ،Wordpress و … پشتیبانی می کند.

پشتیبانی وب وان از افزونه ها
پشتیبانی سامانه پیامکی وب وان از افزونه ها

تعرفه‌ها در وب وان

سامانه اس‌ام‌اس وب‌وان دارای چند پلن مختلف است. این پلن‌ها شامل نسخه پایه با قیمت 47هزارتومان، استاندارد، نسخه پیشرفته، شگفت انگیز و نسخه ویژۀ برندها است. تعرفه در هر پلن متفاوت می‌باشد. در این پلن‌ها شارژ اولیه وجود دارد که می‌توانید پیامک رایگان ارسال کنید. همچنین این سرویس دارای تست ارسال پیامک است که بدون ثبت نام در این سامانه می‌توان از این قابلیت برخوردار بود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *