سامانه پیامکی نیک اس‌ام‌اس

معرفی نیک اس ام اس

پنل پیامکی نیک اس‌ام‌اس یکی از سامانه‌های پیام کوتاه و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در کشور است. نیک اس‌ام‌اس فعالیت خود را از اواسط دهه هشتاد با هدف کمک به رشد و سودآوری کسب و کارها و تسهیل ارتباط آنها با مخاطبین آغاز کرد. در ادامه با امکانات این سامانه بیشتر آشنا می‌شویم.

امکانات ارسال پیامک در نیک اس‌ام‌اس

  • ارسال پیامک به مخاطبین
  • ارسال بین المللی
  • ارسال نظیر به نظیر
  • ارسال مناسبت های تقویمی
  • ارسال دوره‌ای
  • ارسال اکسل پیشرفته
  • ارسال در رویدادها

ثبت‌نام در نیک ‌اس‌ام‌اس

پنل پیامکی نیک اس‌ام‌اس به شما این امکان را می‌دهد تا برای شروع به طور رایگان در پنل 30 روزه عضو شوید. پنل‌های بعدی 3ماهه، 6ماهه و 1ساله پنل‌های بعدی هستند که ثبت‌نام شما در هر کدام شامل هزینه می‌شود. به بخش تعرفه بروید و روی ثبت‌نام پنل 30روزه کلیک کنید. فرم ثبت‌نام را پر کنید و وارد پنل کاربری شوید.

داشبورد پنل پیامکی
داشبورد پنل نیک اس ام اس

در منوی سمت راست امکاناتی برای مدیریت بهتر بازاریابی پیامکی در اختیار شما است. این بخش‌ها شامل: دفترچه تلفن، خطوط اختصاصی، ارسال پیامک، امکانات ویژه و … است. برای شروع کار باید ابتدا پنل خود را شارژ کنید. این عدد از مبلغ 100هزارتومان شروع می‌شود.

تعرفه پیامک
تعرفه پیامک در نیک اس ام اس

بخش امکانات ویژه شامل: کارت ویزیت هوشمند، فرم دریافت اطلاعات از مخاطبان، سرویس تکمیل خودکار اطلاعات، لینک شبکه‌های اجتماعی، لینک لوکیشن، الگوی پیام، منشی پیام، انتقال پیامک دریافتی به Api، انتقال پیامک دریافتی به موبایل، نظرسنجی و مناسبت‌های تقویمی است.

بخش گزارشات: در این قسمت شما تمام گزارشات شامل پیامک‌های ارسالی، دریافتی، منطقه‌ای، کمپین کشوری و … را خواهید دید.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

سود بازاریابی: به زبان ساده، کاربرانی که پنل و خدمات نیک اس ام اس به دوستان خود از طریق ارسال پیامک، ارسال ایمیل، اشتراک‌گذاری و بنر تبلیغاتی معرفی کنند، بخش مشخصی از سود حاصل از تمام تراکنش‌های کاربران معرفی شده خود را تا مادامی که آن مشترکان از پنل خودشان استفاده کنند، بدست می‌آورند.

امور مالی: در این بخش می‌توانید عضویت خود را تمدید کنیدف پنل را شارژ و همچنین گزارش تمام تراکنش‌های مالی خود را ببینید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *