تپسل؛ تبلیغات آنلاین در موبایل

معرفی سایت تپسل

تپسل سرویس تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن‌های موبایل است. شرکت تبلیغات دیجیتال تپسل با استفاده از سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی خود علایق کاربران اینترنتی به تبلیغ را شناسایی و به آنها پاسخ می‌دهد.

آشنایی با شرکت تپسل

تپسل، محصولِ شرکت پگاه داده‌کاوان شریف، یک شبکه‌ی هوشمند تبلیغات دیجیتال است که در سال 94 کار خود را با ارائه‌ی سرویس تبلیغات ویدئویی درون‌برنامه‌ای موبایل شروع کرد و بعدها فعالیت و خدمات خود را به طیف وسیعی از راهکارهای تبلیغات دیجیتال گسترش داد.

معرفی خدمات تپسل

  • تبلیغات کلیکی: به روشی در تبلیغات آنلاین است که شما تبلیغ خود را توسط سرویس‌دهنده این نوع تبلیغات در سایت و یا اپلیکیشن قرار داده و به ازای کلیک و توجه کاربران به تبلیغ و محصول خود مبلغی را پرداخت می کنید.
  • تبلیغات نصب اپلیکیشن: تپسل مخاطب هدف شما را شناسایی و جذب می‌کند و به این ترتیب، نصب با کیفیت و در مقیاس بالا برای شما بدست آورد.
  • تبلیغات عضویت کاربر: با تبلیغات هوشمند CPA مخاطبان خود را تا عضویت در یک سامانه، دنبال کنید
  • برندینگ دیجیتال با نمایش ویدئو: تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن‌های موبایل تاثیر زیادی بر کاربران دارد و به خوبی می‌تواند محصول و یا سرویس تبلیغ دهندگان را معرفی کند.
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: انواع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام و …

ثبت‌نام در تپسل

برای استفاده از امکانات شرکت تپسل در دو قسمت امکان ثبت‌نام دارید. 1- تبلیغ‌دهنده هستید 2- صاحب رسانه هستید.

اگر تبلیغ‌دهنده هستید روی بنر ثبت‌نام کلیک کنید. وارد صفحه‌ای می‌شوید که انواع تبلیغات مثل تبلیغات بنری استاندارد، تبلیغات بنری بینابینی، تبلیغات بنری همسان، تبلیغات ویدئویی همسان، تبلیغات ویدئویی جایزه‌ای، تبلیغات ویدئویی بینابینی و تبلیغات پیش‌نمایشی برای شما توضیح داده شده است.

روی گزینه “همین حالا شروع کنید” بزنید و فرم ثبت‌نام را پر کنید. در صفحه داشبورد مشابه عکس زیر قسمت‌های مختلف پنل کاربری خودتان را می‌بینید. امکان تعریف انواع کمپین، مدیریت کمپین و مشاهده انواع گزارش‌ها برای شما فراهم است.

صفحه داشبورد
صفحه داشبورد در تپسل

اگر صاحب رسانه هستید و برای کسب درآمد تپسل را انتخاب کرده‌اید در فرم ثبت‌نام گزینه ناشر تبلیغات را تیک بزنید و مراحل را پیش ببرید.

صاحب رسانه و تبلیغ در تپسل
فرم ثبت نام صاحب رسانه در تپسل

شرکت تپسل امکان درآمد دلاری را نیز برای مخاطبانش فراهم کرده است. SDK جدید تپسل در کنار نمایش تبلیغات داخلی قابلیت اتصال به شبکه‌ی تبلیغاتی (Ad-Network) خارجی مثل Admob و … را دارد. با هر بار درخواست برای نمایش تبلیغات، بهترین شبکه تبلیغاتی از لحاظ درآمد برای جایگاه تبلیغاتی شما انتخاب و نمایش داده می‌شود. اطلاعات بیشتر در بخش تپسل پلاس بخوانید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *