ساخت کمپین‌های ایمیل مارکتینگ با Campayn

معرفی campayn ابزار ایمیل مارکتینگ

ابزار Campayn طراحی ایمیل را سریع می‌کند و همانطور که از نام آن مشخص است، برای ساختن کمپین‌های ایمیل مارکتینگ استفاده می‌شود. در ادامه با بخش‌های مختلف این ابزار آشنا می‌شویم.

آشنایی با ابزار ایمیل مارکتینگ Campayn

برای شروع ابتدا وارد سایت Campayn شوید. از بالای سایت گزینه Sign up را انتخاب و فرم ساده ثبت‌نام را پر کنید. بعد از پرکردن فرم بلافاصله به صفحۀ پنل کاربری خود هدایت می‌شوید.

1- اولین بخش داشبورد شما است. در این قسمت گزارش‌های مرتبط با کمپین‌ها را مشاهده می‌کنید. تعداد ایمیل‌های ارسال شده، تعداد ایمیل‌های باز شده، تعداد کلیک و … .

داشبورد ابزار campayn
داشبورد ابزار campayn و معرفی قسمت‌های داشبورد

2- بخش Campaigns. در این قسمت شما تنظیمات مرتبط با ساخت ایمیل را می‌بینید و کارهای مرتبط با طراحی ایمیل را انجام دهید.

صفحه اصلی پنل Campayn
صفحه اصلی پنل کاربری Campayn

می‌توانید به صورت موضوعی پوشه تعریف کنید تا بر اساس پروژه‌ها یا کمپین‌های مختلف دسته‌بندی داشته باشید. در قسمت راست روی Add Email کلیک کنید. تعدادی Template برای شما مشخص شده که بر حسب نیاز یکی را انتخاب کنید. برای تک‌تک قسمت‌ها، امکان ویرایش تمپلیت برای شما فراهم است. تغییر فونت، اضافه کردن باکس‌های مختلف، اضافه کردن متن، عکس و … .

بعد از طراحی ایمیل، موضوع و ارسال‌کننده، دریافت‌کننده‌ها (Contacts)، و زمان‌بندی ارسال ایمیل را تنظیم کنید.

طراحی ایمیل در campayn
طراحی ایمیل در campayn با تنظیم بخش‌های مختلف

ابزار Campayn همانند اکثر ابزارهای مدرن بازاریابی ایمیلی، دارای ویژگی drag و drop ساده است. شما می‌توانید با طراحی زیبایی که نشان‌دهنده برندتان است، پس زمینه مناسبی برای ایمیلتان تنظیم کنید. می‌توانید از یکی از الگوهای آماده استفاده کنید یا خودتان طراحی خاصی انجام دهید.

طراحی یک نمونه ایمیل در campayn
طراحی یک نمونه ایمیل در ابزار campayn

ویژگی‌های ابزار Campayn

ابزار Campayn گزینه‌های بی شماری برای طراحی فرم‌های ثبت نام از جمله فرم‌های وب‌سایت، فرم‌های میزبانی‌شده (HOSTED FORMS)، فرم‌های فیسبوک و pop-up lightbox ارائه می‌دهد.

امکان خودکار کردن محبوب‌ترین کمپین‌های بازاریابی ایمیل بر اساس محرک‌های مربوط به فعالیت‌های اصلی مشتری را ارائه می‌دهد. می‌توانید با گزارش‌های دقیق و بی درنگ این ابزار، افرادی که ایمیل را باز کرده‌‌اند و سایر معیارهای موفقیت کمپین ایمیل مارکتینگ را پیگیری کنید.

با استفاده از پلن ایمیل مارکتینگ رایگان Campayn، می‌توان حداکثر 500 مشترک داشت و 12500 ایمیل در ماه ارسال کرد. برای مشاهده قسمت و مشخصات سایز پلن‌ها اینجا کلیک کنید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *