زیگ؛ دستیار شخصی آنلاین برای تنظیم جلسات و رویدادها

زیگ؛ دستیار شخصی آنلاین برای تنظیم جلسات و رویدادها

زیگ، یک دستیار آنلاین است که می‌تواند در هماهنگی و تنظیم جلسات به شما کمک کند. این سرویس علاوه بر زبان انگلیسی از فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه همراه باشید تا با زیگ بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با سرویس زیگ (Zeeg)

سرویس زیگ فعالیت رسمی خود را پس از اتمام دوره آزمایشی، از ابتدای تیرماه ۱۴۰۰ شروع شده است. این وب اپلیکیشن سعی دارد در سطح بین‌المللی فعالیت داشته باشد؛ کاربران امکان انتخاب میان تقویم شمسی و میلادی را خواهند داشت و تنظیمات مرتبط با منطقه زمانی به صورت خودکار اعمال می‌شود.

می‌توانید تقویم گوگل کلندر خود (یا سایر تقویم‌ها) را به زیگ متصل کنید تا زمان‌های خالی برای تعریف رویداد یا جلسه را به شما نمایش دهد.

ثبت‌نام در زیگ (Zeeg) و آشنایی با محیط آن

با یک ایمیل یا حساب کاربری خود در گوگل می‌توانید به راحتی در زیگ ثبت‌نام کنید. در صفحه داشبورد امکان تعریف رویداد، مشاهده رویدادهای ثبت شده و تنظیمات بیشتر برای شخصی‌سازی تعریف جلسات و رویدادهای شما فراهم است. برای مثال امکان تعریف آدرس اختصاصی برای صفحه شخصی وجود دارد.

zeeg.me/gamasgamas 🌐

 

صفحه داشبورد
آشنایی با صفحه داشبورد

برای تعریف رویداد جدید، روی دکمه بالا سمت چپ کلیک کنید. در صفحه جدید انواع رویداد‌ها را به دلخواه تعریف کنید. رویداد یک‌به‌یک، رویدادهای گروهی، رویدادهای تیمی و رویدادهای چرخشی

روی یکی از رویدادها کلیک کنید. اکنون وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن می‌توانید تنظیمات اصلی رویداد را مدیریت کنید که شامل عنوان، پیوند اختصاصی، توضیحات، رنگ و محل جلسه می‌شود.

تعریف رویداد
تعریف رویداد در زیگ

7 گزینه برای محل جلسه در دسترس است که شامل جلسه حضوری، تماس تلفنی، گوگل میت، اسکایپ، مایکروسافت تیمز (Teams)، زوم (Zoom)، واتس‌اپ یا مورد دلخواه می‌شود. اگر جلسه حضوری باشد، باید آدرس مکان برگزاری آن را وارد کنید و در صورت نیاز، در بخش جزئیات، اطلاعات بیشتر را در اختیار فرد مراجعه‌کننده قرار دهید.

برای جلسه‌های تلفنی باید شماره تلفن در صورت برقراری تماس از سوی مراجعه‌کننده، مشخص شده باشد. اگر شما قصد دارید با مراجعه‌کننده تماس داشته باشید، زیگ هنگام ثبت درخواست از آن‌ها تقاضای شماره تماس خواهد کرد. برای رویدادهای مبتنی بر بستر گوگل میت نیز لینک پس از تنظیم جلسه به صورت خودکار ایجاد می‌شود و برای دعوت‌شونده ارسال خواهد شد.

تعرفه‌ها در زیگ

سرویس زیگ، محیط کاربری ساده‌ای را در اختیار شما خود قرار می‌دهد و در افزایش میزان هماهنگی میان افراد و بهبود برنامه‌ریزی برای جلسات ابزار مفیدی است. در پلن رایگان یک سری محدودیت‌هایی برای تعریف تعداد رویدادها دارید و همچنین امکان اتصال فقط یک تقویم را خواهید داشت. برای دسترسی به امکانات بیشتر پلن‌های پولی که با ماهیانه 7دلار شروع می‌شود را خریداری نمایید. اگر پلن سالانه تهیه کنید 25درصد تخفیف برای شما محاسبه می‌شود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *