مدیریت و برنامه‌ریزی تسک‌های شخصی و تیمی با Reclaim

مدیریت و برنامه‌ریزی تسک‌های شخصی و تیمی با Reclaim

وب‌سایت Reclaim یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای مدیریت تسک‌ها و وظایف شخصی و تیمی است. این ابزار یک اتوماسیون است که به شما در برنامه‌ریزی ملاقات‌ها، عادت‌ها، وظایف و … کمک می‌کند. داشبورد ساده‌ای دارد که بخش‌های مختلف آن را بررسی می‌کنیم.

امکانات داشبورد Reclaim

  • برنامه‌ریز(planner): یک تقویم کامل از روزها و هفته‌ها که می‌توانید وظایف و کارهای مهم را که نیاز به یادآوری دارند در این بخش ایجاد کنید و برچسب آن را در روز مدنظر بچسبانید. کافی است new task را بزنید و مشخصات را وارد نمایید.
  • آمار(Stats): آمار و ارقام مربوط به ساعت‌هایی که صرف هر کاری شده را در بازه‌های زمانی و دسته‌بندی‌های مشخصی مشاهده نمایید.
  • وظایف(Task): همه وظایف تعریف شده که در حال انجام هستند یا پایان یافته‌اند و یا برنامه‌ریزی شده‌اند را از این بخش مدیریت و رصد کنید.
  • عادت‌ها(Habits): همه ما عادت‌ها و کارهای یکنواختی داریم که روزانه تکرار می‌شوند. عادت‌هایتان را به همراه جزییات آن‌ها تعریف و مشخص کنید. تمپلت و قالب‌های آماده‌ای وجود دارند که از آن‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید. گستردگی و تنوع بسیار زیادی دارد که در دسته‌بندی‌های مختلف مانند شخصی، روابط عمومی، مارکتینگ، ورزش، فروش و…طراحی شده است!
  • smart1;1s: از امکانات جالب این ابزار است. به این صورت کار می‌کند که اگر می‌خواهید با فردی ملاقات داشته باشید، کافی است ایمیل آن فرد را که در reclaim عضو است وارد کنید تا این برنامه به طور اتوماتیک برنامه‌های شما و او را بررسی کرده و در زمانی که هر دو وقت آزاد دارید یک قرار ملاقات تنظیم کند!
  • همگام‌سازی تقویم(Calendar Sync): این امکان وجود دارد که دیگر تقویم‌های‌تان از جمله گوگل کلندر را با reclaim هماهنگ کنید تا از عدم هماهنگی بین برنامه‌ریزی‌هایی که در هر تقویم دارید جلوگیری شود.
  • اشتراک لینک زمان‌بندی(Scheduling Links): زمان‌بندی و برنامه‌هایی که دارید با یک لینک به اشتراک بگذارید تا تیم یا فردی که قصد هماهنگی با اون دارید را از برنامه‌های خود آگاه کنید.

برای کار با این ابزار یک پلن رایگان دارید که تک کاربره است و تا 3 هفته را می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و امکانات محدود دیگری که البته برای استفاده شخصی جوابگو است. در پلن بعدی با پرداخت ماهیانه 8 دلار یک پلن 10 کاربره با 8 هفته امکان برنامه‌ریزی و امکانات بسیار بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای مدیریت تسک‌ها و وظایف تیمی مناسب است.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *