محیط؛ پلتفرم آنلاین برگزاری رویداد، جلسه و دورۀ آموزشی

محیط؛ پلتفرم آنلاین برگزاری رویداد، جلسه و دورۀ آموزشی

محیط یک پلتفرم آنلاین است که تمامی نیازمندی‌های شما برای برگزاری رویدادها، دوره‌های آموزشی و جلسات آنلاین را پاسخ می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با محیط در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با محیط

سامانه محیط یک بستر جامع و یکپارچه برای برگزارکنندگان رویدادها و دوره‌های آموزشی است. محیط تمامی مراحل و امکانات گوناگون، از ثبت‌نام و دریافت وجه، تا برگزاری را به شکلی ساده در اختیار شما می‌گذارد. به عنوان یک تولید‌کننده محتوا، مدرس، مشاور و یا… می‌توانید از خدمات محیط استفاده کنید.

ثبت‌نام در محیط

با شماره موبایل یا ایمیل در سایت ثبت‌نام کنید. شما می‌توانید کاربری باشید که از محیط برای شرکت در دوره‌ها یا رویدادهای آنلاینی که در آنها ثبت‌نام کرده‌اید استفاده کنید. یا مدرس و مشاوری باشید که با برگزاری جلسه، دوره یا رویداد آنلاین از محیط کسب درآمد می‌کنید.

پنل کاربری شما بعد از ثبت‌نام به شکل زیر است که با قسمت‌های مختلف آن آشنا می‌شویم.

پنل کاربری محیط
داشبورد پلتفرم محیط

یک بخش پروفایل کاربری دارید که بهتر است تمام قسمت‌های آن شامل تایید موبایل، ایمیل را انجام دهید. همچنین تصویر پروفایل و عنوان شغلی و سایر اطلاعات تکمیلی که از شما خواسته شده وارد نمایید.

بخش بعدی داشبورد کاربر است. داشبورد کاربر شامل خریدهای شما، مارکت، محیط‌ها، شبکه‌سازی، مدیریت مالی، اعلانات، حساب کاربری و به‌روزسانی‌ها می‌شود.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

برای ایجاد محیط، یا روی دکمه ایجاد محیط کلیک کنید، یا روی دکمه بالا سمت راست، “برگزارکننده باشید و درآمدزایی کنید”، بزنید. وارد صفحه درخواست محیط می‌شوید. فرم زیر را پر کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.

ایجاد محیط جدید
ایجاد محیط برای کسب درآمد

تعرفه‌های محیط

بستۀ شروع رایگان است. در این بسته شما برای 4ساعت در ماه، امکان برگزاری رویداد یا جلسه دارید، برای حداکثر 150 نفر و 2گیگ فضای ذخیره‌سازی خواهید داشت. پلن‌های بعدی به ترتیب نقره‌ای و طلایی هستند که جزئیات قیمت و امکانات هر محیط را اینجا بخوانید.

اگر نظر یا تجربه‌ای در ساتفاده از این پلتفرم دارید با ما در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *