وب‌سایت Miro؛ وایت‌بورد آنلاین

وب‌سایت Miro؛ وایت‌بورد آنلاین

وب‌سایت Miro به شما یک محیط کار مجازی شبیه به یک وایت بورد با امکانات بسیار متنوع در اختیار شما قرار می‌دهد. از این ابزار می‌توان برای اشتراک ایده‌ها، ساخت نقشه ذهنی، ساخت نقشه سفر مشتری و … استفاده کرد.

سرویس miro می‌تواند همکاری‌های تیمی و کار روی پروژه‌هایی که نیاز به همفکری و ایده‌پردازی دارد را تسهیل نماید. در واقع می‌توان گفت در زمینه ابزارهای مدیریت و برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد.

این سایت کاربردهای زیر را در مورد استفاده از خدماتش لیست کرده است.

  • طراحی استراتژی و برنامه ریزی
  • توسعه خدمات و محصول
  • پیدا کردن راه حل برای چالش‌های مشتریان

نحوه استفاده از Miro

عضویت در این سایت از طریق ایمیل قابل انجام است و بلافاصله وارد محیط کار می‌شوید تا اولین فضای کار آنلاین خود را بسازید.

ساخت بورد و فضای کار به دو صورت امکان پذیر است. نخست این امکان وجود دارد تا یک صفحه شطرنجی و خالی را با استفاده از ابزارهایی که به شما داده می‌شود طبق نیاز و سلیقه خود طراحی کرده و از آن بهره ببرید.

وب‌سایت Miro؛ وایت‌بورد آنلاین
بورد

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید امکانات متنوع و زیادی برای شخصی‌سازی و پیاده کردن هر آن‌چه در ذهن‌تان وجود دارد، در دسترس قرار گرفته است.

ابزارک‌ها، چارت‌ها، امکان چت و تماس تصویری، یادداشت‌ها، برچسب‌های رنگی و … همگی به شما در تسهیل ارتباط با اعضای تیم و انتقال افکارتان کمک می‌کنند.

اما اگر ایده‌ای برای نحوه انتقال و طراحی آنچه مدنظرتان است نداشته باشید، تمپلیت‌ها و قالب‌های آماده و جذاب زیادی وجود دارند تا به کمک آن‌ها، با صرف وقت کمتری به چیزی که می‌خواهید برسید.

وب‌سایت Miro؛ وایت‌بورد آنلاین
قالب آماده

بخشی نیز با نام Miroverse وجود دارد که بوردهای ساخته شده توسط دیگر کاربران را می‌توان جستجو کرد و از ان‌ها ایده گرفت و استفاده کرد.

قابلیت یکپارچه‌سازی بالای این ابزار نیز قابل توجه است که دست شما را در اتصال و انتقال اطلاعات بین دیگر سرویس‌ها مانند گوگل درایو، آسانا، ترلو، اسلک و … باز می‌گذارد.

علاوه بر نسخه تحت وب، نسخه دسکتاپ و موبایل نیز قابل استفاده هستند.

هزینه استفاده از Miro

یک نسخه رایگان با قابلیت ساخت 3 فضای کار آنلاین در دسترس است که با پرداخت 8دلار ماهیانه، این عدد به نامحدود تغییر خواهد کرد!

دیگر پلن‌ها در تصویر زیر قابل مشاهده هستند.

وب‌سایت Miro؛ وایت‌بورد آنلاین
پلن‌ها

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *