دایرکتوری دوره‌های آموزشی؛ classcentral

دایرکتوری دوره‌های آموزشی؛ classcentral

وب‌سایت classcentral یک مجموعه بسیار کامل از اطلاعات مربوط به دوره‌ها و کورس‌های آموزشی از سراسر دنیا است. این وب‌سایت تمامی آموزش‌های موجود را به صورت یک دایرکتوری معرفی می‌کند. تقریبا هر دوره و آموزشی که فکرش را بکنید در این وب‌سایت وجود دارد. در واقع شما با یک موتور جستجوی دوره‌های آموزشی سر و کار دارید!

در وب‌سایت classcentral بیش از 150/000 کورس آموزشی در 1450 موضوع دسته‌بندی شده تا هر آنچه یک فرد در هر زمینه‌ای برای آموزش لازم دارد را یک‌جا داشته باشد.

از موضوعاتی مانند آی‌تی، سلامت، دیجیتال مارکتینگ، فروش و بازاریابی و کسب و کار گرفته تا مهندسی و ریاضیات و هنر و سخنرانی را شامل می‌شود که هر کدام از این موضوعات به زیردسته‌های دیگر تقسیم شده‌اند.

اطلاعات مربوط به این دوره‌ها از 1200 دانشگاه دنیا شامل هاروارد و ام آی تی ، از 80 ارائه‌کننده مانند کورسرا و edX … و همچنین از 1000موسسه مثل گوگل و مایکروسافت گردآوری شده است.

دوره‌ها و آموزش‌ها براساس میزان سختی، مدت زمان، زبان، پولی و یا رایگان بودن و همچنین حضوری یا آنلاین بودن آن‌ها قابل فیلتر هستند.

استفاده از این وب‌سایت رایگان است اما در دسترسی به آموزش‌ها بسته به اینکه توسط ارائه کننده به صورت رایگان ارائه شده یا پولی محدودیت وجود دارد.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *