ابزار Tlg.pm؛ موتور جستجوی کانال‌های تلگرامی

ابزار tlg.pm چه کاربردی دارد؟

ابزار Tlg.pm، یک موتور جستجوی تلگرام است که در حال حاضر بیش از 500000 کانال در آن فهرست و ایندکس شده است. این ابزار رایگان به شما برای یافتن کانال تلگرام متناسب با موضوع مدنظرتان کمک می‌کند.

آشنایی با ابزار Tlg.pm

سرچ برای کانال‌های تلگرام بر اساس چند آیتم مختلف صورت می‌گیرد. طبق تصویر زیر انتخاب می‌کنید که جستجو جهانی (Global) باشد یا یکی از کشورهای انگلیس، آلمان، روسیه یا اسپانیا.

جستجو در سایت tlg.pm
جستجو در سایت tlg.pm بر اساس کشور

مرحله یا آیتم بعدی برای جستجو، دسته‌بندی موضوعی است. دسته‌ها (کتگوری) در شاخه‌های مختلفی امکان انتخاب موضوع را به شما می‌دهد. آموزش، خبر، موزیک، فروش، زیبایی، کتاب، بلاگ و …

انتخاب زبان یکی از ویژگی‌های خوب این قسمت است. با انتخاب گزینه Persian نتایج را به زبان فارسی خواهید دید.

جستجوی فارسی در تمام دسته‌بندی‌ها

در کادر جستجوی بالای سایت به راحتی با کلیدواژه مورد نظر خود جستجو کنید. برای مثال “ابزار دیجیتال مارکتینگ” را بزنید. در قسمت کتگوری انتخاب کنید کل دسته‌بندی‌ها را جستجو کند یا در دسته‌ای خاص.

نتیجه را مطابق شکل زیر خواهید دید.

جستجو در tlg.pm برای ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
جستجو در tlg.pm برای عبارت ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

نتایج بر چه اساسی نمایش داده می‌شود؟

این موتور جستجو، بر اساس آنچه شما در کادر جستجو بزنید، بین کانال‌ها جستجو و نتایج را مرتب می‌کند. عنوان کانال، دیسکریپشن و محتوای مرتبط با عبارت از جمله موارد تاثیرگذار برای نمایش نتایج است. تعداد اعضای کانال عامل مهم بعدی است برای وقتی که عنوان، محتوا و توضیحات هر دو کانال یکسان باشد.

در صفحۀ اصلی سایت برای هر دسته‌بندی کانال‌هایی که بیشترین جستجو را دارند به شما نشان می‌دهد.

ضمنا این قابلیت وجود دارد تا اگر کانال شما در فهرست این موتور جستجو وجود ندارد، به صورت دستی از اینجا کانال‌تان را ثبت کنید. مزیت ثبت و ایندکس شدن کانال‌تان در این ابزار این است که، برای گوگل هم ایندکس می‌شود و در نتایج گوگل و موتورهای جستجو قابل مشاهده است.

یکی دیکر از بخش‌های جذاب این سایت، استیکر‌ها هستند. شما در صفحه مرتبط با Stickerها مجموعه‌ای از استیکرها را می‌بینید که امکان جستجو بر اساس موضوع برایتان فراهم است. سپس مجموعه دلخواه انتخاب و به استیکرهای تلگرام خود اضافه کنید.

اضافه کردن استیکر تلگرام
اضافه کردن استیکر دلخواه به تلگرام

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *