جستجوی اینفلوئنسرها با Heepsy

جستجوی اینفلوئنسرها با Heepsy

به کمک ابزار Heepsy اینفلوئنسرها را در اینستاگرام، تیک‌تاک، یوتیوب و توییچ جستجو کنید. این سرویس یک موتور جستجو است که براساس پارامترهای مختلفی به شما کمک می‌کند تا بتوانید افراد تاثیرگذار حوزه کاری‌تان را در پلتفرم‌هایی که ذکر کردیم بیابید و آن‌ها را تحلیل و بررسی کنید و در نهایت ارتباط برقرار کنید. البته که بستگی به سطح کاری و شغلی شما، این ابزار می‌تواند کاربردهای دیگری از جمله یافتن و تحلیل رقبا نیز داشته باشد.

نحوه کار با Heepsy

پس از ثبت نام، وارد محیط جستجو می‌شوید. دو کادر برای وارد کردن کلمه کلیدی، دسته‌بندی، هشتگ، نام و یا هر چیزی که دنبال هستید را وارد نمایید. دقت کنید که می‌توان بیش از یک کلمه و عبارت استفاده کرد. در کادر دوم کشور و منطقه‌ای که می‌خواهید جستجو در آن صورت بگیرد را تعیین می‌کنید.

جستجوی اینفلوئنسرها با Heepsy
نتایج برای دسته بندی business

پس از چند ثانیه نتایج نمایش داده می‌شود. این نتایج را به عنوان مثال برای اینستاگرام می‌توان براساس پارامترهایی مانند تعداد فالوور، تعداد پست‌ها، نرخ تعامل، مشخصات دنبال کننده‌ها فیلتر کرد.

بر روی هر پروفایل که کلیک نمایید یک گزارش از میزان نرخ تعامل، تعداد فالوور و فالووینگ، نرخ کامنت به لایک، بیشترین هشتگ‌های استفاده شده، فعالیت‌های تبلیغاتی(در ایران فعال نیست)، و یک آمار کلی از موقعیت، سن و جنسیت،علاقه‌مندی‌ها و… در مورد دنبال کنندگان آن پیج به شما ارائه می‌کند.

جستجوی اینفلوئنسرها با Heepsy
گزارش پروفایل

برای دسترسی به اطلاعات تماسی مانند شماره تماس، ایمیل و یا آدرس وب‌سایت‌ اینفلوئنسرها باید نسخه پریمیوم تهیه کرد.

قیمت گذاری استفاده از وب سایت Heepsy

در نسخه رایگان این ابزار، تا 15 گزارش از پروفایل‌های مختلف را می‌توان بدون پرداخت هزینه‌ای مشاهده و بررسی کرد. ویژگی و قابلیت‌های پلن‌های پولی را از اینجا ببینید.

جستجوی اینفلوئنسرها با Heepsy
پلن‌های پولی

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *