جیمکس‌ادز؛ تبلیغات در گوگل و یوتیوب

جیمکس‌ادز؛ تبلیغات در گوگل و یوتیوب

جیمکس‌ادز، یک شرکت تبلیغات آنلاین است که به کسب‌وکارهای ایرانی خدمات تخصصی گوگل‌ادز و یوتیوب ارائه می‌کند. اگر شما کسب‌وکار آنلاین دارید، می‌تواند به شما در راه اندازی و مدیریت تبلیغ در گوگل، تبلیغ در یوتیوب و کسب درآمد از یوتیوب کمک نماید. در ادامه با خدمات این سایت بیشتر آشنا می‌شویم.

آشنایی با خدمات جیمکس‌‌ادز

  • تبلیغات گوگل
  • تبلیغات یوتیوب
  • کسب درآمد از یوتیوب
  • سئو یوتیوب
  • استودیو تولید محتوای تصویری (شامل ضبط محتوا و ادیت)
  • جلوگیری از کلیک های فیک در گوگل

اگر شما یوتیوبری هستید که به دنبال کسب درآمد از محتوای خود است، اگر به دنبال ترافیک و یا فروش بیشتر برای سایت خود هستید، یا برای دیده‌شدن و بهبود کانال یوتیوب خود می‌خواهید تبلیغات انجام دهید، جیمکس‌ادز در نقدکردن پول شما و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی برای رسیدن به اهدف کسب‌وکارتان، کنارتان خواهد بود.

ثبت‌نام در جیمکس

برای استفاده از خدمات جیمکس‌ادز، ابتدا باید ثبت‌نام کنید. بعد از پرکردن فرم ساده ثبت‌نام وارد پنل کاربری خود شبیه تصویر زیر می‌شوید.

پتل کاربری جیمکس
آشنایی با پنل کاربری جیمکس

از پنل کاربری خود می‌توانید سرویس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. صورت‌حساب‌های خود را مدیریت کنید. از محصولات و خدمات جدید مطلع شوید. و در صورت بروز هر مشکلی با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و تیکت بزنید.

تعرفه‌ها در جیمکس

دو ارز دلار و درهم ارز‌های انتخابی شما برای تبلیغ گوگل و تبلیغ بوتیوب هستند. در صفحات این نوع خدمات می‌توانید بر حسب بودجه و استراتژی و هدف بیزینس خود پلن مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بخش سوالات متداول و توضیحات کامل مرتبط با هر یک از خدمات کمک خوبی برای تصمیم در این زمینه هستند.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *