افراک؛ تبلیغات در گوگل و شبکه‌های اجتماعی

معرفی افراک

افراک یک آژانس تبلیغاتی آنلاین است که از طریق آن می‌توانید در گوگل و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. تبلیغات گوگل ادز یکی از راه‌های افزایش فروش، گسترش بازار و قرار گرفتن در مقابل مشتری‌های بالقوه است. افراک به شما امکان می‌دهد استراتژی‎‌های مختلفی برای تبلیغات خود اجرا کنید.

آشنایی با افراک

افراک سال 1396 به عنوان بخشی از مجموعه‌ی ایرانیکارت فعالیت خود شروع و در سال 1400 و 1401 نشان پارتنری گوگل را دریافت کرده است.

آشنایی با خدمات

  • گوگل ادز (یوتیوب، اپلیکیشن، جیمیل، سرچ گوگل)
  • سوشال ادز (لینکدین، توییتر، فیسبوک، پینترست، اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک، اسنپ‌چت)
  • کسب درآمد (نقد کردن درآمد یوتیوب، ادسنس و ادموب)
  • خرید ابزار (خرید ابزارهای ahrefs ،Moz ،Semrash و …)
خدمات افراک
افراک – تبلیغات برند شما در پلتفرم‌های مختلف

ثبت‌نام در افراک

برای استفاده از هر کدام از خدمات فوق ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید. پس از پر کردن فرم ثبت‌نام وارد صفحه داشبورد (پنل کاربری) خودتان می‌شوید. مطابق تصویر زیر:

داشبورد افراک
آشنایی با پنل کاربری افراک

در پنل چه امکاناتی دارید؟ خرید اکانت، تمدید اکانت، تیکت زدن، مشاهده گزارش، مشاهده قیمت روز ارز، مشاهده سرویس‌ها و خدمات و …

شما بر حسب نیاز خود و استراتژی و اهداف کسب‌وکارتان تعیین می‌کنید کدام یک از اکانت‌ها را خریداری کنید. توضیحات مرتبط با تبلیغات در هر یک از پلتفرم‌ها به طور کامل در سایت وجود دارد که حتما مطالعه نمایید.

تعرفه‌ها در افراک

در صفحه مرتبط با تعرفه، 3 پلن اقتصادی، محبوب و پیشنهادی خود افراک مجود دارد. 3 نوع ارز درهم، دلار و لیر هم ارزهای انتخابی شما هستند. توضیحات مرتبط با تعرفه ها را اینجا ببینید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *