پنل پیامکی پیامیتو

سامانه پیام کوتاه پیامیتو

پیامیتو ارائه‌دهنده سامانه پیامکی در ایران است که امکانات متنوعی دارد. استفاده از سرویس پنل پیامک، یک راه عالی برای تعامل با مشتریان به روش مستقیم و شخصی است. با توجه به تعداد زیاد سرویس‌های پنل پیامک بررسی امکاناتی که هر سرویس در اختیار مشتری می‌گذارد، قیمت، پشتیبانی و … برای هر کسب‌وکار ضروری و مهم است.

آشنایی با سامانه پیامیتو

پیامیتو زیر مجموعه شرکت توسعه کیان است که دربرگیرنده 12 کسب‌وکار اینترنتی در کشور هستند.

با استفاده از وبسرویس پیامیتو شما می‌توانید سایت یا نرم افزار خود را با استفاده از چند خط کدنویسی به سامانه پیام کوتاه پیامیتو متصل کرده و در زمان های مورد نظر، اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامک های خود از طریق وبسرویس نمایید.

وبسرویس امکان استفاده در هر پلتفرمی را برای شما فراهم می نماید و علاوه بر کدنویسی اختصاصی شما می‌توانید از مستندات آماده جهت زبان های برنامه نویسی php، Node.js، VB.NET، C، پایتون، لاراول و… در سامانه پیامیتو استفاده نمایید.

برخی از امکانات پنل پیامکی پیامیتو

  • امکان ارسال پیامک صوتی.بانک شماره های منطقه ای کشور
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • وبسرویس جامع و کامل جهت اتصال پنل به نرم افزار
  • بانک جامع شماره اصناف کشور
  • ارائه خطوط خدماتی اشتراکی ( بدون نیاز به سفته )
  • دسترسی رایگان به افزونه های پیامکی وردپرس

بخش آزمایشگاه و افزونه‌ها

در بخش آزمایشگاه سامانه پیام کوتاه پیامیتو افزونه ها و ماژول های اختصاصی برای سیستم های سایت ساز وجود دارد تا شما بتوانید روند احراز هویت و همچنین اطلاع رسانی پیامکی را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی نمایید.

افزونه‌ها در پیامیتو
بخش آزمایشگاه و افزونه‌های سایت پیامیتو

تعرفه‌های سایت پیامیتو

پلن پایه از قیمت 199 هزارتومان شروع می‌شود که شامل 100 پیامک (پیامکی 135 تومان) و یک خط اقتصادی است. این پلن افزونه ندارد. جزئیات و اطلاعات بیشتر پلن‌ها را، اینجا می‌توانید به طور دقیق مشاهده کنید.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

از مزایای سایت پیامیتو اطلاعات کاملی است که در اختیار مخاطب قرار داده است. در صفحه اول علاوه بر توضیحات، ویدئوی معرفی سایت و خدمات در دسترس است. همچنین مطالب آموزشی و سایر بخش‌های سایت هم کامل و جامع مطالب را توضیح داده است.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *