اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ با VerticalResponse

اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ با VerticalResponse

ابزار VerticalResponse کمک می‌کند که ایمیل‌های مختلفی را به سادگی طراحی و ارسال کنید. امکان برگزاری کمپین‌های ایمیل مارکتینگ نیز وجود دارد و اطلاعات و آمارهایی مفید در اختیارتان قرار خواهد داد. در ادامه با این ابزار بیشتر آشنا می‌شویم.

آشنایی با ابزار VerticalResponse

ممکن است دوست نداشته باشید که از HTML برای ساخت ایمیل استفاده کنید. در این صورت این برنامه به شما کمک می‌کند که ایمیل مورد نظرتان را طراحی و کمپین‌های خود را اجرا کنید. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این ابزار، ساخت لندینگ پیج و فرم و پرسش‌نامه است. برای هر دو بخش تمپلیت‌های آماده‌ای هم برای شما فراهم شده است که کار شما را سرعت می‌دهد.

ثبت‌نام در سایت و آشنایی با داشبورد VerticalResponse

در سایت به صورت رایگان ثبت‌نام می‌کنید. بعد از تایید ایمیل، وارد پنل کاربری خود خواهید شد. صفحه‌ای مشابه تصویر زیر که قسمت‌های مختلف این ابزار شامل خانه، پیام‌ها، مخاطبین، فرم و پرسش‌نامه و دکمه ایجاد کمپین مشاهده می‌شود. همچنین چند نمودار از روند و آمار ایمیل‌های ارسالی شما در این صفحه قابل پیگیری و بررسی است.

داشبورد ابزار verticalresponse
آشنایی با داشبورد ابزار verticalresponse

برای شروع یک کمپین جدید روی گزینه ایجاد کمپین کلیک کنید.در صفحه بعد تمپلیت‌های آماده‌ای را مشاهده می‌کنید. گزینه Custom Code و Start From Scatch نیز برای تنظیم ایمیل از طریق کد و طراحی با اسکچ برای شما قرار داده شده است.

انتخاب قالب برای ایمیل
انتخاب قالب آماده در برنامه verticalresponse

بر روی یکی از طرح‌ها کلیک کنید. در صفحه بعد متن، تصاویر و بخش‌های مختلف قالب ایمیل را به دلخواه می‌توانید تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید.

طراحی شخصی سازی شده ایمیل
تغییر قالب ایمیل به دلخواه در verticalresponse

بعد از تکمیل طراحی، گزینه Next را بزنید. در صفحه بعد مشخصات کامل کمپین ایمیلی خود را طبق نمونه تکمیل کنید. مرحله آخر باید لیست دریافت‌کنندگان را که قبلا در بخش Contact معرفی کرده‌اید، مشخص کنید. لیست را می‌توانید آپلود کنید یا به صورت دستی بسازید.

لیست دریافت کنندگان ایمیل
ساخت Contact

الان همه موارد تکمیل شده و با مشخص کردن تاریخ و ساعت ارسال، می‌توانید کمپین خود را، اجرا کنید.

تعرفه‌ها در Verticalresponse

در پلن رایگان تا 300 ایمیل را می‌توانید ارسال کنید. برای تعداد بیشتر پلن پایه پولی از ماهیانه 11 دلار در ماه شروع می‌شود و برای پلن پیشرفته ماهیانه 16دلار در ماه باید پرداخت کنید. توضیحات بیشتر را اینجا ببینید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *