کارلنسر؛ پلتفرم فریلنسینگ

کارلنسر، پلتفرم آنلاین فریلنسینگ

کارلنسر، پلتفرم آنلاین فریلنسینگ است که امکان کسب درآمد از طریق دورکاری را برای فریلنسرها فراهم می‌کند. افراد (کارفرما) می‌توانند کارها یا پروژه‌هایی که دارند برون‌سپاری کنند، در مقابل افرادی (فریلنسر) پروژه‌های کارفرما را برای انجام دادن قبول کنند. در واقع کارلنسر، پلتفرم واسطه بین کارفرما و فریلنسر (آزادکار) است.

کارلنسر چیست؟

در کارلنسر شما یا کارفرما هستید یا فریلنسر. اگه خواستید پروژه بگذارید، به عنوان کارفرما باید ثبت نام کنید، اگر خواستید پروژه انجام بدهید و کسب درآمد کنید، به عنوان فریلنسر.

ثبت نام در کارلنسر
آشنایی با مدل ثبت نام در کارلنسر

اگر به عنوان فریلنسر وارد شده‌اید، فریلنسر را انتخاب و دکمه ثبت‌نام را بزنید. فرم ثبت‌نام اولیه خود را تکمیل کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

داشبورد کارلنسر
صفحه کاربری شما در کارلنسر

در پنل کاربری خود، مشخص می‎‌کنید دنبال چه پروژه‌هایی هستید. پروفایل خودتان را تکمیل کنید تا بتوانید اعتماد کارفرما را جلب کنید. امکان چک کردن حساب، مشاهده پروژه‌های پیشنهادی و انجام شده، و همچنین بخشی برای آموزش نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

کسب درآمد با ساخت خدمت

یکی از قسمت‌های پنل شما، بخشی است به نام خدمت‌های من. خدمت؛ پکیج‌های آماده‌ای هستند که از توانایی‌ها و مهارت‌های شما تشکیل شده‌اند. پکیج‌ها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند مثل تولید محتوا، طراحی سایت و … . قیمت پکیج‌ها با توجه به کیفیت آنها و نوع خدمت مشخص می‌شوند.

در کارلنسر خریداران (کارفرماها) دنبال پکیج‌های مهارتی فروشنده‌ها (فریلنسرها) می‌گردند. شما به عنوان فریلنسر خدمت خود را ثبت و از همین طریق می‌توانید منتظر خریدار بمانید تا بتوانید از طریق مهارت‌ها و توانایی‌هایتان کسب درآمد کنید. آموزش ویدئویی ثبت خدمت در پنل کاربری شما وجود دارد.

کسب درآمد با ساخت خدمت
کسب درآمد با ساخت خدمت در کارلنسر

اگر هم به عنوان کارفرما وارد شده‌اید، فرم ثبت‌نام کارفرما را تکمیل کنید.

روند کار در کارلنسر چطور است؟

1- در کارلنسر، کارفرما در صفحه ی ثبت پروژه، یک پروژه تعریف می‌کند و قیمت و هزینه پیشنهادی را می‌نویسد.
۲- فریلنسرهایی که دوست دارند پروژه رو انجام بدهند، روی پیشنهاد همکاری کلیک می‌کنند و قیمت و زمان پیشنهادی‌شان رو می‌گویند.
۳- کارفرما پیشنهادها رو بررسی می‌کند، با فریلنسرها چت می‌کند، یکی از فریلنسرها رو استخدام می‌کند و پروژه را به او می‌سپارد.

منظور از پرداخت امن چیست؟

کارفرما، وقتی فریلنسر دلخواهش رو استخدام کرد، قبل از شروع کار، هزینه انجام کار را پرداخت می‌کند. سایت، مبلغ را نگه می‌دارد. وقتی فریلنسر، خروجی کار را تحویل داد و کارفرما هم تایید کرد، مبلغ برای فریلنسر آزاد و به حساب فریلنسر واریز می‌شود.

قبلا پونیشا را به عنوان پلتفرم مشابه کارلنسر معرفی کرده بودیم. اینجا با پونیشا آشنا شوید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *