مدیریت شبکه‌های اجتماعی به کمک Publer

مدیریت شبکه‌های اجتماعی به کمک Publer

وب‌سایت Publer سرویسی برای مدیریت و انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی مختلف است. اکانت‌ شبکه‌های اجتماعی خود را به این ابزار متصل می‌کنید و سپس از طریق داشبورد آن می‌توانید اقدام به نگارش و انتشار پست به صورت لحظه‌ای یا زمان‌بندی شده و طبق تقویم نمایید.

این سرویس از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های اینستاگرام، ایکس، تردز، تیک تاک، لینکدین، یوتیوب، وردپرس، گوگل، ماستودون و ینترست پشتیبانی می‌کند.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی به کمک Publer
پلتفرم‌هایی که پشتیبانی می‌کند

نحوه کار با Publer

برای کار با این ابزار، ابتدا باید حداقل یکی از حساب‌های خود را متصل نمایید. روش اتصال هر پلتفرم متفاوت است که دستورالعمل آن توضیح داده شده است. پس از آن کار سختی ندارید و وارد محیط داشبورد خواهید شد که باید پست خود را بنویسید.

پیشنهاد مشاهده دیگر: ابزارهای سوشال مدیا

همانطور که گفتیم می‌توانید علاوه بر انتشار لحظه‌ای، پست‌های خود را طبق تقویم زمان‌بندی و منتشر نمایید. این قابلیت وجود دارد تا فایل‌های چندرسانه‌ای خود را در فضایی که به شما تلعق گرفته ذخیره کنید.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی به کمک Publer
داشبورد

دیگر قابلیت پابلر آنالیز و تحلیل آمار مربوط به پست‌ها و تولید محتوا براساس کیوردها است که البته در نسخه رایگان در دسترس نیستند.

این امکان نیز وجود دارد تا هم تیمی و همکار خود را نیز به این سرویس اضافه کرده و به صورت تیمی کارهای خود را انجام دهید.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +۳۰۰ ابزار دیجیتال مارکتینگ

تعرفه استفاده از پابلر

این سایت یک نسخه رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل قابلیت اتصال 3 شبکه اجتماعی، 10 پست زمان‌بندی شما به ازای هر حساب، 25 پیش نویس و 24 ساعت نگهداری تاریخچه پست‌های منتشر شده می‌شود. دیگر پلن‌ها را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی به کمک Publer
تعرفه‌ها

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *