کسب درآمد دلاری و فریلنسری با Fiverr

کسب درآمد دلاری و فریلنسری با Fiverr

پلتفرم Fiverr سرویسی برای کسب درآمد دلاری از مهارت‌ها و تخصص‌های شخصی و تیمی به صورت دورکاری و فریلنسری هست. افراد و یا تیم‌های آژانس‌های مختلف در زمینه‌ تخصص‌هایی مانند دیچیتال مارکتینگ، گرافیک و طراحی، برنامه‌نویسی، نویسندگی و مترجمی، موزیک و صدا، ویدئو و انیمیشن، دیتا، لایف استایل، عکاسی، تکنولوژی و برنامه‌نویسی با ثبت‌نام و معرفی خود در این سایت، می‌توانند با انجام پروژه‌های مختلف درآمد دلاری کسب کنند.

نحوه کار با سایت Fiverr

ثبت نام اولیه با استفاده از یک ایمیل قابل انجام است و شامل موارد ابتدایی مانند مشخص کردن نوع فعالیت شما(فریلنسر هستید یا کارفرما، فردی کار می‌کنید یا تیمی) می‌شود. پس از ورود به سایت روی گزینه Become a seller کلیک نمایید.

کسب درآمد دلاری و فریلنسری با Fiverr
شروع ساخت پروفایل

با کلیک روی این گزینه پروسه ساخت پروفایل شما شروع می‌شود که شامل اطلاعات شخصی، تخصص و مهارت‌ها، مدارک و تجارب شما و اطلاعات ارتباطی شما است.

کسب درآمد دلاری و فریلنسری با Fiverr
مشخص کردن تخصص‌ها و مهارت‌ها

دقت کنید که در مرحله آخر این بخش باید یک شماره تماس وارد نمایید تا با آن تماس گرفته شود و یا پیامک و کدهای تایید را از طریق آن دریافت نمایید. متاسفانه از شماره تلفن ایران پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین باید از یک شماره خارج از کشور که مطمئن باشید همیشه در دسترس است استفاده کنید.

پس از اتمام این مرحله شما باید یک گیگ(gig) بسازید. به خدماتی که توسط فریلنسرها در این پلتفرم ارائه می‌شود، گیگ گفته می‌شود. در واقع با گیگ، مهارت و تخصص‌های خود را آگهی می‌کنید تا توسط کارفرماها دیده شود.

گیگ شامل عنوان، تخصص و مهارت شما، توضیحات و متن گیگ، قیمت‌گذاری خدمات‌تان و … می‌شود. در تکمیل این بخش باید بیشترین دقت را به خرج داد. زیرا در جذب و دیده شدن توسط کافرما اهمیت بسیار زیادی دارد.

کسب درآمد دلاری و فریلنسری با Fiverr
ساخت گیگ

در تصویر زیر نمونه گیگ‌های منتشر شده توسط دیگر فریلنسرها را مشاهده می‌کنید.

کسب درآمد دلاری و فریلنسری با Fiverr
آگهی فریلنسرها

در این پلتفرم با انجام هر پروژه 20% آن کارمزد و حق الزحمه FIVERR خواهد بود. برای نقد کردن درامدتان نیز باید یک حساب پی‌پال داشته باشید که می‌توانید از طریق شرکت‌های پرداخت داخلی این نوع حساب را تهیه نمایید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *