شبکه‌های اجتماعی‌تان را با Crowdfire مدیریت کنید

شبکه‌های اجتماعی‌تان را با Crowdfire مدیریت کنید

وب سایت Crowdfire ابزاری برای مدیریت شبکه اجتماعی است. شبکه‌های اجتماعی که این سرویس پشتیبانی می‌کند؛ شامل اینستاگرام، لینکدین، ایکس، فیسبوک، تیک‌تاک و پینترست است. در ادامه به امکانات این ابزار می‌پردازیم.

امکانات و ویژگی‌های crowdfire

پس از ثبت‌نام و اتصال حساب به این ابزار وارد داشبورد خود می‌شوید که قابلیت‌ها و امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

Scheduled

از امکانات اولیه و ضروری می‌توان به برنامه‌ریزی انتشار پست اشاره کرد. محتوای پست را بارگذاری کرده و زمان انتشار را مشخص نمایید. از ویژگی‌های خوب این بخش، بهترین زمان انتشار براساس رفتار کاربران است که هوشمند انتخاب می‌شود.

در نسخه‌ رایگان تا 15 پست را می‌توان برای انتشار برنامه‌ریزی کرد و در تقویم قرار داد.

Content Curation

یکی از ویژگی‌های جذاب Crowdfire، بخش content curation است که براساس موضوعاتی انتخابی شما، محتوا (مقاله، تصویر، RSS )را از سراسر وب گردآوری کرده و در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید آن‌ها اشتراک‌گذاری کنید. عموما مطالب ترند و مفید است.

شبکه‌های اجتماعی‌تان را با Crowdfire مدیریت کنید
گردآوری محتوا

Analytics

بخش آنالیز برای ارائه آمار و تجزیه و تحلیل وضعیت پیج و صفحه شبکه اجتماعی شما است. برای اینستاگرام باید اکانت تجاری داشته باشید. این گزارش و آنالیزها برای 7 و 30 روز منتشر می‌شود.

Mentions

برای پاسخ و ردیابی و بررسی منشن‌ها این گزینه تدارک دیده شده است تا چیزی را از دست ندهید. در نسخه رایگان این قابلیت فعال نیست.

Web Listening

رصد و شنیدن فضای وب جهت باخبر شدن از محتوا و اخبار ترند به کمک این بخش امکان پذیر است که البته برای استفاده از آن نیاز به تهیه اشتراک دارید

Accounts

از این بخش برای اتصال حساب‌هایتان به این ابزار کمک بگیرید. از قابلیت‌های مهم Crowdfire امکان اتصال وبلاگ‌های وردپرس و شاپیفای، کانال یوتیوب و … برای انتشار پست است که از اینجا می‌توانید تنظیمات آن را انجام دهید.

قیمت‌گذاری و هزینه استفاده از Crowdfire

این سرویس یک پلن رایگان دارد که شامل ساخت 14 پست برنامه‌ریزی شده، اتصال 3 حساب شبکه اجتماعی، استفاده از محتوای متنی و تصویری و جستجوی تصویری بی نهایت و پیشنهاد دهنده هشتگ می شود.

پلن بعدی با پرداخت 7.48 دلار، شروع می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی‌تان را با Crowdfire مدیریت کنید
پلن‌ها

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *