مدیریت و رصد سوشال مدیا با VistaSocial

مدیریت و رصد سوشال مدیا با VistaSocial

وب‌سایت VistaSocial ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. این ابزار شبکه‌های اجتماعی مختلفی از جمله لینکدین، اینستاگرام، تیک‌تاک، فیسبوک، توئیتر و … را پشتیبانی می‌کند. پس از ثبت نام از شما در مورد نوع استفاده‌ای که از ابزار خواهید داشت و همچنین کسب‌وکارتان می‌پرسد که سخت‌گیری خاصی ندارد و به راحتی انجام می‌شود.

پس از انجام مراحل ثبت‌نام داشبوردی خواهید داشت که یک مرور کلی و میانبرهایی برای دسترسی به ابزارها مختلف دارید. مهم‌ترین بخش افزودن حساب است که می‌توانید به سادگی از بین گزینه‌ها، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را اضافه نمایید.

اولین منو create است که ابزارهای بسیار متنوعی برای ساخت و ارسال پست، پیدا کردن محتوا و یا هشتگ‌ها و ترندها، ارسال هوشمند و انبوه ، برنامه‌ریزی برای اینستاگرام و تیک‌تاک و … وجود دارد! این امکانات بسیار گسترده و قوی هستند.

منو دیگر، تقویم است که از طریق آن برنامه‌ریزی‌هایتان را انجام می‌دهید.

از طریق بخش media، این امکان وجود دارد تا فایل‌هایتان را آپلود و در دسترس داشته باشید.

قسمت بعد inbox پیام‌های دریافتی از تمام حساب‌هاست. همه پیام‌ها را از این بخش یکجا مدیریت می‌کنید.

اما ابزار مهم‌تر، listening یا شنیدن است. در این بخش پروفایل افراد و کسب‌و‌کارهایی را که می‌خواهید رصد کنید را وارد کرده تا تغییرات و فعالیت‌های آن‌ها را در سوشال مدیا زیر نظر داشته باشید.

از طریق منو بعدی نیز تسک‌هایی که دارید را تعریف و مدیریت می‌کنید. در واقع یک ابزار مدیریت و برنامه‌ریزی شخصی را هم در اختیار دارید.

و در آخر نیز report قرار دارد که این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا گزارشی از فعالیت‌تان داشته باشید و خروجی بگیرید.

در نسخه رایگان تا سه حساب را می‌توانید متصل نمایید که به صورت تک کاربره است. در پلن بعدی با پرداخت 15دلار در ماه یک حساب 3کاربره با امکان اتصال 5 حساب فعال می‌شود. در نسخه رایگان امکانات بسیار خوب و گسترده‌ای فعال است که از اینجا می‌توانید مشاهده نمایید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *