تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی با دیما

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی با دیما

یکی از خدمات آژانس تبلیغاتی دیما، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی است. این تبلیغات در فرمت‌های مختلف و در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین، توئیتر، پادکست‌ها و تلگرام اجرا می‌شوند.

این تبلیغات بسته به نوع پلتفرم، متنوع است.

تبلیغات گسترده(ایمپرشنی)، اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات اسپانسری از انواع روش‌های تبلیغاتی است که دیما در اینستاگرام انجام می‌دهد. دسته‌بندی مخاطبین، داشتن کمپین منیجر اختصاصی و تعداد بالای پیج‌ها و اینفلوئسنرها از مزیت‌های مهمی است که دیما از آن برای تبلیغ در اینستاگرام نام می‌برد.

تبلیغاتی که در تلگرام ارائه می‌دهند براساس میزان بازدید، ساعتی، طراحی و ساخت ربات، افزایش اعضای کانال و تبلیغات کلیکی اجرا می‌شوند. به گفته این وب‌سایت بستری تبلیغاتی آن‌ها بیش از 3000 کانال فعال و پربازدید تلگرام است.این تبلیغات می‌توانند مناسب برای اطلاع‌رسانی گسترده، هدایت ترافیک به وب‌سایت و تعامل بهتر با مخاطب باشد.

دیما برای بازاریابی و تبلیغات b2b لینکدین را پیشنهاد می‌دهد. تبلیغ در لینکدین را مناسب اهدافی مانند ایجاد فرصت همکاری، اعتبار و آگاهی از برند می‌داند. اینفلوئنسر مارکتینگ در این شبکه اجتماعی نیز از روش‌های تبلیغاتی دیما است.

توئیتر نیز از دیگر شبکه ‌اجتماعی است که دیما از روش اینفلوئنسر مارکتینگ برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی مشتریانش استفاده می‌کند.

تبلیغات صوتی بین 15 تا 60 ثانیه در پادکست‌های محبوب و پرطرفدار از دیگر خدمات این آژانس برای اجرای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است.پادکست‌های رادیو عجیب، پلی لیست، آلبوم، رادیو دیو، ساگا، دایجست و … از جمله بسترهای تبلیغاتی این آژانس است.

در تمامی تبلیغات گزارش کاملی به شما داده می‌شود. برای شروع همکاری و محاسبه هزینه تبلیغات باید درخواست تماس دهید و یا با کارشناسان تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *