وبزی؛ سایت ساز آنلاین

وبزی؛ سایت ساز آنلاین

وبزی یک سرویس آنلاین ساخت و طراحی سایت و فروشگاه است. این ابزار مجموعه‌ای از امکانات از جمله انواع قالب‌های آماده را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با کمترین دانش فنی سایت موردنیاز خود را طراحی کنید.

نحوه کار با وبزی

اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت کرده باشید کار سختی برای طراحی سایت با وبزی ندارید. پس از ثبت نام باید براساس دسته‌بندی‌های موجود یکی از قالب‌های آماده پیشنهادی را انتخاب و سپس شروع به ویرایش و طراحی آنچه نیاز دارید بکنید. البته این امکان نیز وجود دارد که بدون استفاده از قالب همه چیز را از صفر بدون کدنویسی و با درگ و دراپ طراحی نمایید.

وبزی؛ سایت ساز آنلاین
ویرایش قالب سایت

امکانات بسیار زیادی برای طراحی و رسیدن به آنچه طبق نیاز شما باشد وجود دارد. هر لحظه پیشنمایش سایت خود را در دستگاه‌های مختلف مشاهده کرده و یا پشتیبان گیری نمایید.

در بخش پنل مدیریت، امکاناتی برای مدیریت فروشگاه، دامنه، فرم‌ها، مخاطبین، ایمیل‌ها، وبلاگ، تنظیمات و … وجود دارد.

وبزی؛ سایت ساز آنلاین
پنل مدیریت

فروشگاه ساز وبزی قابلیت‌های بسیار خوبی از جمله روش‌های متنوع پرداخت دارد. کار با فروشگاه ساز راحت بوده و به سادگی می‌توانید محصولاتتان را بارگذاری نمایید و برای آن‌ها ویژگی تعریف کنید.

وبزی؛ سایت ساز آنلاین
فروشگاه ساز وبزی

قیمت‌گذاری وبزی

پلن رایگانی ندارد اما تا 14 روز می‌توانید از امکانات وبزی بدون پرداخت هزینه‌ای به صورت آزمایشی استفاده کنید. اولین پلن آن برای وب‌سایت‌های غیر فروشگاهی است که ماهیانه باید 128 هزار تومان پرداخت کرد. در پلن بعدی که کسب و کار است، با پرداخت 198 هزار تومان در ماه امکانات بیشتری از جمله فروشگاه ساز، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

وبزی؛ سایت ساز آنلاین

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *