معرفی 10 سایت برای دانلود آیکون

معرفی 10 سایت برای دانلود آیکون

آیکون‌ها نمادهای گرافیکی پرکاربردی هستند که در طراحی وب و طراحی گرافیک استفاده می‎‌شوند. حتما آنها را داخل وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل، پوستر و بنرهای تبلیغاتی، کارت ویزیت‌ها و حتی روی بسته‌بندی محصولات مختلف دیده‌اید. خوب است که بدانید آیکن‌ها نقش مهمی دارند. طراحی آیکون‌های جذاب کار ساده‌ای نیست. در این پست قصد داریم چند سایت دانلود آیکون را به شما معرفی کنیم.

معرفی چند سایت دانلود آیکون‌

1- Icons8

این سایت آرشیو تقریباً کاملی از آیکون‌های جذاب است. آیکون‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دارند، که جستجو را برای شما راحت می‌کند. از ویژگی‌های خوب این سایت امکان ادیت آیکن شامل تغییر رنگ، تغییر بک‌گراند، چرخش، اضافه کردن padding و همچنین اضافه کردن متن و تغییرات دیگر برای شخصی‌سازی آیکن انتخابی شما است.

آیکن‌ها را در استایل مختلفی مشاهده می‌کنید و می‌توانید با درگ کردن آیکون‌ها به قسمت Collection مجموعه‌ای از آیکون‌های موردعلاقه‌تان داشته باشید.

🌐 Icons8.com

سایت icons8
سایت icons8 برای دانلود آیکون

2- Iconfinder

آیکون فایندر یکی از بزرگ‌ترین مرجع‌های دانلود آیکون است. موضوع مورد نظرتان را در کادر بالای صفحه تایپ کنید و سپس دکمه ی Search را بزنید. بین 6میلیون آیکون سرچ انجام می‌شود. می‌توانید آیکون‌ها را فیلتر کنید که فقط موارد رایگان را به شما نمایش دهد یا مجموع پولی و رایگان را باهم ببینید.

اگر نیاز به ویرایش دارید، گزینه open in icon editor را بزنید در غیراینصورت با انتخاب فرمت و سایز عکس، آیکون خود را دانلود نمایید.

🌐 Iconfinder.com

سایت iconfinder
معرفی سایت iconfinder برای دانلود آیکون

3- Flaticon

همانطور که از نامش مشخص است، شامل آیکون‌های Flat و یکی از زیر مجموعه‌های سایت فری‌پیک است. آیکون‌ها در دو پلن رایگان و اشتراکی وجود دارند و می‌توانید آنها را در فرمت های PNG, SVG, EPS, PSD و BASE 64 دانلود و استفاده کنید.

🌐 Flaticon.com

سایت flaticon
معرفی سایت flaticon

4- Icon from freepik

فری‌پیک یکی از پرکابردترین و محبوب‌ترین سایت‌های دانلود برای طراحان وب و گرافیست‌ها است. شما در این سایت، نه تنها آیکون بلکه به مجموعه‌ای از میلیون‌ها تصاویر استوک، وکتور و لایه‌باز دسترسی خواهید داشت.

🌐 freepik.com/icons

سایت freepik
معرفی سایت freepik برای دانلود آیکون

5- Freebiesbug

سایت Freebiesbug امکانات زیادی برای طراحان فراهم کرده است. در این سایت نیز آیکون‌ها و تصاویر گرافیکی لایه‌باز (PSD) متنوعی وجود دارد. تعداد زیادی از آیکون‌های آن از نوع outline و Flat هستند و همه را می‌توانید رایگان دانلود کنند.

🌐 freebiesbug.com

سایت freebiesbug
معرفی سایت freebiesbug

6- سایت Iconshock

اگر به دنبال آیکون‌های 3بعدی هستید در سایت Iconshock جستجو کنید. آرشیو میلیونی از انواع آیکون‌ و امکان شخصی‌سازی آن تنها بخشی از قابلیت‌های سایت Iconshock است.

🌐 Iconshock.com

سایت iconshock
معرفی سایت iconshock

7- The Noun Project

در The Noun Project نیز می‌توانید انواع آیکون‌های تخت، نیمه تخت، تک رنگ و خطی را دانلود کرده و در طراحی‌های خود استفاده کنید. برای دانلود آیکون مورد نظرتان باید در سایت ثبت نام کنید. می‌توانید آیکون را ویرایش کنید و تعیین کنید که تصویر به صورت png یا svg باشد.

🌐 thenounproject.com/icons

سایت thenounproject
معرفی سایت thenounproject

8- Eva Icons

سایت Eva Icons مجموعه ای از بیش از 480 آیکون متن باز است که برای استفادۀ شما ساخته شده است. می‌توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید و در محصولات دیجیتالی خود برای وب، iOS و اندروید استفاده کنید.

🌐 akveo.github.io

سایت Eva Icons
معرفی سایت Eva Icons برای دانلود آیکون

9- Remixicon

بین 2537 آیکن، آیکن مورد نظرتان را با تایپ موضوع خود در کادر جستجو و رایگان دانلود کنید. Remixicon مجموعه‌ای از آیکون‌های منبع باز است که کمک خوبی برای شما در طراحی‌های‌تان خواهد بود. می‌توانید در فرمت‌های SVG و PNG از آنها استفاده کنید.

🌐 Remixicon.com

سایت remixicon
معرفی سایت remixicon برای دانلود آیکون

10- IcoMoon

از منوی بالا و سمت راست خود عبارت IcoMoon App را انتخاب کنید تا وارد صفحه آیکون‌ها شوید. برای دانلود آیکون رایگان باید وارد قسمت Sign In شده و با وارد کردن یک آدرس ایمیل معتبر به همراه پسورد، مراحل ثبت نام در سایت را انجام دهید.

🌐 Icomoon.io

سایت icomoon
معرفی سایت دانلود آیکون icomoon

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *