مهتا؛ رصد و تحلیل شبکه‌های اجتماعی و اخبار

مهتا؛ رصد و تحلیل شبکه‌های اجتماعی و اخبار

مهتا یک سرویس تحلیل و پایش ترندها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی، تحلیل رقبا و برندها، تحلیل رفتار جامعه هدف و همچنین جستجو در میان داده‌ها فضای آنلاین است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا به صورت لحظه‌ای فضای مجازی و وب را رصد نمایید.

از جمله کاربردها و قابلیت‌های مهتا می‌توان به تشخیص جنسیت، سن و شخصیت، تحلیل احساسات، هیجانات و موضوعات، خوشه‌بندی پست‌ها، تشخیص جهت گیری و … اشاره کرد.

با ثبت‌نام در این سرویس، در ابتدا مبلغ 50/000 تومان هدیه دریافت خواهید. در ناحیه کاربری شما بخش‌های مختلفی وجود دارد و توضیحاتی ارائه شده است که به شرح زیر است:

داشبورد: این بخش شامل اطلاعات بسیار کامل و گسترده‌ای از ترندها، هشتگ‌ها، پربازدیدترین‌ها و به طور کلی برترین‌ها از هر نظر است. همچنین آمار و ارقام مربوط به تعداد مطالب، پست و اخبار به همراه تایم لاین ارائه شده است.

پایش: با کمک پایش می‌توانیدجست‌وجوی خود را در بازهٔ زمانی مشخص، کاملا شخصی سازی و هدفمند کنید، فیلترهای مختلف و متنوعی را روی جست‌وجوی خود اعمال نمایید و موضوعات مختلفی را با ترکیبی از عبارات بسازید. در صورت تمایل می‌توانید کلماتی که نیاز ندارید را از نتیجهٔ پایش حذف کنید و جست‌وجوی خود را دقیق‌تر نمایید. با کمک آمارهای جامع و تحلیل‌های هوشمندی که از نتیجه پایش بدست می‌آورید می‌توانید رقبا و بازار را تحلیل کنید. پایش ذاتا یک جست‌وجوی زمانبر و پیچیده می‌باشد که برای برندها، سوشال لیسنینگ (Social Listening) و تحلیل افکار عمومی استفاده می‌شود. از مزیت‌های دیگر پایش این است که آنرا یکبار می‌سازید و به صورت مستمر از آن استفاده می‌کنید.

جستجوی سریع: با کمک جست‌وجوی سریع می‌توانید در بازهٔ زمانی دلخواه خود، هر عبارت یا عباراتی را در شبکه‌های اجتماعی (توییتر، تلگرام، اینستاگرام) و خبرگزاری‌ها جست‌وجو کنید و سپس آمارهای جامع و تحلیل‌های هوشمند عبارت جست‌وجو شده را مشاهده کنید. به کمک این اطلاعات می‌توانید، رقبای بازار خود را تحلیل و بررسی کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

گزارش روزانه: در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید از تازه‌ترین اتفاقات شبکه‌های اجتماعی (توییتر، تلگرام، اینستاگرام) و خبرگزاری‌ها در هر روزی که مد نظر شما است، مطلع شوید. مهمترین ویژگی گزارش روزانه آگاه شدن از ترندها به صورت لحظه‌ای می‌باشد.

نشانه‌گذاری‌ها: نشانه‌گذاری روشی برای ذخیره کردن پست‌ها، پروفایل‌ها، کانال‌ها و هشتگ‌ها می‌باشد تا در مواقع مورد نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و یا در جست‌وجوی خود از آنها استفاده کنید و جست‌وجوی سریع‌تر و بهینه‌تری داشته باشید.

با مبلغ شارژ اولیه می‌توانید به همه امکانات دسترسی داشته باشید و پس از آن با شارژ حساب به میزان دلخواه( حداقل 200/000 تومان) امکانات این سرویس برای شما قابل استفاده خواهد بود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *