معرفی 8 سرویس کوتاه‌کننده لینک

معرفی 8 سرویس کوتاه‌کننده لینک

احتمالا برایتان پیش آمده که یک URL فارسی را در تلگرام، کامنت یا موارد مشابه، به اشتراک گذاشته‌اید. نتیجه کاراکترهای ناخوانایی هستند که ظاهر لینک شما را ناخوشایند و طولانی نمایش می‌دهند. در این شرایط استفاده از کوتاه‌کننده لینک (URL Shorteners) به شما کمک می‌کند.

کوتاه‌کننده لینک چیست؟

با کوتاه کننده لینک می‌توانید لینک‌های طولانی را به لینک‌های کوتاه و دلخواه تبدیل کنید تا به راحتی و بهترین شکل از طریق پیامک یا در اینستاگرام، تلگرام و … به اشتراک بگذارید و از آمار بازدید آن مطلع شوید.

8 سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی و خارجی

1- سایت b2n

امکانات سایت b2n: کوتاه کردن لینک، آدرس کوتاه دلخواه، ثبت یادداشت، تاریخچه لینک‌ها، لینک رمزدار، آمار بازدید لینک، آسان کوتاه کن، ارائه‌ی کیو آر کد، ابزار ساخت UTM

برای استفاده از امکانات سایت فقط باید شماره موبایل خود را وارد و کد تایید را بزنید.

معرفی سایت بی تو ئن
سایت b2n

2- سایت Opizo

ویژگی هاب سرویس opizo: سرویس رایگان کوتاه‌کننده لینک، پلاگین وردپرس، کسب درآمد، کوتاه‌کردن لینک از طریق API، کوتاه‌کننده هوشمند، امنیت، سفارشی‌سازی، تعیین تاریخ انقضا برای لینک‌ها

برای استفاده از خدمات سایت باید در سایت ثبت‌نام و شماره همراه خود را تایید نمایید. در بخش آموزشگاه اپیزو تمام توضیحات به صورت کامل برای کسب درآمد از اپیزو داده شده است.

سایت opizo
سایت کوتاه کننده لینک opizo

3- سایت Redl.ink

خدمات سایت شامل: مدیریت لینک‌ها (رایگان)، پوسته‌ساز (رایگان، پروفایل خود را با پوسته‌های ردلینک شخصی‌سازی کنید.)، آمار کلیک و بازدید از لینک‌ها، ایجاد لینک اختصاصی، فروشگاه‌ساز و رزومه‌ساز

سایت redl.ink
معرفی سایت redl.ink

4- سایت zaya.io

امکانات سایت زایا شامل: کوتاه‌کننده لینک، ساخت بارکد، آمار لینک‌ها، دسترسی Api، یک‌لینک، کوتاه کردن جمعی لینک‌ها و … است. اینجا بیشتر بخوانید. برای استفاده از خدمات نیاز به ثبت‌نام در سایت، تایید موبایل و ایمیل است.

سایت زایا
کوتاه کننده زایا

5- سایت bitn

ویژگی‌های این سرویس شامل: کوتاه‌کننده لینک، ساخت بارکد حرفه‌ای، آمار لینک‌ها، شخصی‌سازی لینک و … است. اینجا بیشتر بخوانید. برای استفاده از امکانات سایت باید ثبت‌نام کنیدف سپس ایمیل و موبایل خود را تایید نمایید.

معرفی 8 سرویس کوتاه‌کننده لینک
سایت bitn.ir

6- سایت yun (یون)

برای استفاده از کوتاه‌کننده لینک آدرس مورد نظر را بزنید، جهت احراز هویت باید موبایل خود را تایید کنید. استفاده از سایر خدمات سایت نیاز به ثبت‌نام در سایت دارد. امکانات شامل کوتاه‌کننده جمعی، مدیریت لینک‌ها، ربات تلگرامی، دامنه اختصاصی و تبلیغات در یون و کسب‌ درآمد از طریق کوتاه کردن لینک و … است.

معرفی سایت یون
سایت کوتاه ککنده لینک- یون

7- سایت bitly

سرویس bitly، یک سرویس کوتاه‌کننده لینک خارجی است. که در پلن رایگان امکان ایجاد 10 لینک کوتاه در هرماه، 2 کیوآرکد و 1لینک بیو پیج به شما می‌دهد. در پلن بعدی با پرداخت 8دلار در ماه تعداد لینک‌ها به 100 می‌رسد. امکانات سایر پلن‌های این سرویس را اینجا ببینید.

کوتاه کننده bitly
سایت bitly

8- سایت Tinyurl

سایت tinyurl یکی دیگر از سرویس‌های کوتاه کننده لینک خارجی در دنیا است. در tinyurl هم می‌توانید لینک های کوتاه شده خود را سفارشی کنید. سایت پلن رایگان و پولی دارد. که پلن پولی آن از 9.99 دلار در ماه شروع می‌شود. اینجا ببینید.

سایت tinyurl
معرفی سایت tinyurl

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *