مدیریت پروژه و تولیدمحتوا با clickup

مدیریت پروژه و تولیدمحتوا با clickup

پلتفرم ClickUp (کلیک‌آپ) سرویسی برای برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه، وظایف و کارهای شخصی و تیمی است. از نظر قیمتی نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد بسیار مقرون به صرفه است. قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالایی دارد و مناسب فریلنسرها و تیم‌های کوچک است.فضای اختصاصی برای اسناد، نقشه‌ ذهنی و تخته سفید، از ویژگی‌های خوب ClickUp است. دیگر ویژگی‌ها مانند وظایف، اهداف، داشبوردهای با امکان شخصی‌سازی بالا، چت و گفت و گو و همچنین خودکاری‌سازی به شما در پیشبرد و مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌ها و کارهای تیمی و شخصی کمک می‌کند.

اما ویژگی و قابلیت‌های کلیک‌آپ صرفا به این موارد ختم نمی‌شود. این ابزار به شما در نوشتن و تولید محتوا به کمک هوش مصنوعی کمک می‌کند. از هوش مصنوعی کلیک‌آپ می‌توانید برای تولید محتوای مربوط به پست‌های وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی، عناوین، چکیده‌ها، ایده‌های تبلیغاتی و … استفاده نمایید.

رابط کاربری آن بسیار گسترده و متنوع است و همین موضوع باعث می‌شود تا احتمالا به تماشای ویدیوهای آموزشی که در وب‌سایت است نیاز پیدا کنید.

همانطور که گفتیم بسیار مقرون به صرفه است و بسیاری از امکانات آن در نسخه رایگان و پلن‌های اولیه آن قابل دسترسی است. یک پلن پایه رایگان دارد و پلن بعدی آن از ماهیانه 5دلار شروع می‌شود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *