مدیریت ابزارهای آنلاین با Cyfe

مدیریت ابزارهای آنلاین با Cyfe

Cyfe یک بستۀ جامع برای مدیریت ابزارهای آنلاین کسب‌وکار شما است. در این ابزار می توانید ویجت‌های مختلف سئو، ابزارهای ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای تبلیغاتی و … را در یک مکان اضافه نموده و با هم مدیریت کنید. در ادامه با ابزار Cyfe بیشتر آشنا می‌شویم.

آشنایی با Cyfe

Cyfe داشبوردی چند کاره است که به شما کمک می‌کند داده‌های موجود در چند منبع را جمع‌آوری و در یک مکان واحد کنترل و تحلیل کنید.

داشبورد cyfe
آشنایی با داشبورد cyfe

آشنایی با داشبورد و ویجت‌های Cyfe

ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید. وارد پنل کاربری خود شوید. در صفحه اصلی با Add Wiget می‌توانید ویجت‌های مورد نظر خود را جهت مدیریت و تحلیل داده‌ها اضافه کنید. شما به راحتی داده‌ها را از چندین منبع جمع آوری می‌کنید تا یک گزارش معنی‌دار ایجاد کنید.

برای مثال در اینجا ویجت‌های گوگل آنالیتیکس، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، ماز (Moz) و گوگل شیت را اضافه کردیم.

اضافه کردن ویجت در ابزار cyfe
اضافه کردن ویجت‌های مورد نظر در cyfe

بعد از اضافه کردن هر ویجت با زدن دکمه Configure Widget، تنظیمات وصل شدن اکانت خود را برای اضافه شدن در این بخش را انجام دهید. یکی از ویژگی‌های خوب این ابزار قابلیت شخصی‌سازی کردن داشبورد است.

امکان اضافه کردن داشبورد جدید، کپی کردن داشبورد، به اشتراک‌گذاشتن آن، ویرایش و در نهایت خروجی گرفتن از داشبوردی که ساختید برای شما فراهم است.

Configure Widget
تنظیمات Configure Widget

تعرفه‌ها در Cyfe

نسخۀ رایگان را تا 14 روز می‌توانید استفاده کنید. برای ارتقاء این ابزار به نسخۀ پیشرفته باید ماهیانه 19 دلار پرداخت نمایید تا بتوانید ابزارهای بیشتری را در کنار هم داشته باشید. امکانات پلن‌های مختلف و قیمت‌های هر کدام را از اینجا مشاهده نمایید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *