رصد و تحلیل اخبار با نیوزهاب

نیوزهاب، ابزار تحلیل و پایش اخبار

نیوزهاب یک سیستم پایش و مانیتور اخبار با پوشش کامل منابع خبری است. نیوزهاب با استفاده از ابزارهای مختلفی که در زمینه پایش، مانیتور و تحلیل اخبار دارد برای هر کسب‌وکار، تیم استارت آپ و … راهکاری مناسب ارائه می‌دهد.

با استفاده از سرویس نیوزهاب، قادر خواهید بود از تمامی اخبار و اطلاعاتی که در تمامی حوزه‌ها، در نشریات، پایگاه های خبری، شبکه‌های اجتماعی و … مطرح می‌شوند آگاهی کامل داشته‌ باشید و سمت‌و‌سوی کسب و کارتان را متمرکزتر و هدفمند مشخص کنید. در ادامه در مورد خدمات نیوزهاب برایتان خواهیم گفت.

نیوزهاب شامل چه ابزارهایی است؟

کیوسک نشریات

در این بخش شما می‌توانید صفحات اول روزنامه‌ها را مطالعه کنید. علاوه بر این با درخواست از نیوزهاب، فایل PDF نشریات رو هم در اختیار داشته باشید. این ابزار هزینه‌های جاری سازمان‎‌ها برای خرید روزنامه‌های کاغذی را کاهش می‌دهد.

پایش شبکه‌های اجتماعی

با این ابزار 24ساعته شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توئیتر و … زیر نظر شما خواهد بود. اگر در شبکه‎‌های اجتماعی در مورد شما یا کسب‌وکارتان حرف بزنند شما باید مطلع باشید. نیوزباکس با پایش شبکه‌های اجتماعی شما را آگاه می‌کند. سپس با تحلیل اطلاعات، این فرصت را به شما می‌دهد تا عملکرد خود را بهبود ببخشید.

تحلیل محتوا

در بخش تحلیل محتوا، محتواهایی است که در مورد شرکت و سازمان شما در رسانه ها منتشر شده بررسی می‌شود. این بررسی بر اساس یک سری شاخص نتیجه را به شمل گزارش می‌دهد. شاخص‌هایی مثل: موضوع خبری، خبرساز، جهت گیری و قالب محتوا

بولتن‌ساز

این ابزار، اخبار و رویدادهای پایش شده را بر حسب شاخص‌های مورد نظر دسته‌بندی می‌کند. شما نتیجه را در قالب گزارشی دقیق، منسجم و کاربردی در دسترس خواهید داشت. بعد از ساخت بولتن می‌توانید:

اخبار را در دسته‌بندی دلخواه ببینید

خلاصه‌ای از اخبار را مشاهده کنید

اخبار تکراری را تشخیص دهید

بولتن خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

تهیه خروجی در فرمت دلخواه

گزارش آماری

و …

خبررسان

در این بخش، برای دسترسی به اخبار نیازی به ورود به پنل کاربری ندارید. نیوزهاب اخبار را برای شما لحظه به لحظه از طریق پیامک یا تلگرام ارسال می کند. کانال‌های تلگرامی را در پنل نیوزهاب ایجاد می‌کنید تا اخبار مستقیم برای شما در کانال ارسال شود.

پخش زنده

سرویس پخش زنده نیوزهاب، برای ارائه و نمایش اخبار در میان کارکنان و مخاطبان سازمانی است. می‌توانید موضوعات و اخبار را بر روی مانیتور نصب شده در سالن، به محض انتشار نمایش دهید.

برای مشاهده سرویس نیوزهاب، در صفحه اصلی سایت کلید درخواست دمو را بزنید و فرم مربوطه را پر کنید. در سایت نیوزهاب به طور کامل تمامی بخش‌ها همراه تصاویر راهنمای خوبی برای شما در جهت استفاده از این ابزار خواهد بود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *