براپ؛ برندهای پیش‌ساخته و آماده

وبسایت برند آماده

براپ‌، برند‌های آمادۀ پیش ساخته هستند که در کمتر از 20 دقیقه شما را صاحب یک کسب و کار حرفه‌ای و رسمی می‌کنند. ورود درست، به موقع و هوشمندانه به بازار یکی از مهمترین عوامل موفقیت کسب و کارها است و براپ می‌تواند بهترین ورود را برای یک کسب و کار به بازار فراهم کند، شاید بپرسید چطور؟

در ادامه همراه باشید تا در مورد براپ بیشتر صحبت کنیم.

براپ چیست؟

براپ مخفف واژه Brand+Startup است به معنی استارتاپی که از ابتدا با زیرساخت برندینگ شروع می کند. براپ‌ها معمولا نام های خاص، زیبا و جذابی دارند که دامین آنها به ثبت رسیده است و اغلب توسط یک تیم خلاق، هویت سازمانی آنها از قبیل علامت (لوگو)، بیزینس کارت، سربرگ، پاکت، پرچم، لوگوهای اینستا و سوشیال، رنگ سازمانی و… طراحی شده است.

با براپ در زمان صرفه‌جویی کنید
کوتاه شدن مسیر راه‌اندازی کسب و کار با براپ

براپ شامل چه مواردی است؟

برندهای پیش ساخته شامل: نام، لوگو، دامین، کارت ویزیت، سربرگ، لوگو اینستا، پرچم، پاکت نامه و رنگ سازمانی است.

براپ شامل چیست؟
براپ شامل چه مواردی است؟

دسته‌بندی براپ‌ها

براپ‌ها در دسته‌بندی مختلفی وجود دارند و شما متناسب با موضوع کسب‌وکار خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

آرایشی و بهداشتی، دارو و شیمی، غذایی و نوشیدنی، دکور و تزئینات، پوشاک و مد، موبایل و تکنولوژی، صنعتی و ساختمانی، هنر و سرگرمی و …

براپ‌ چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟

صرفه‌جویی در زمان و هزینه از موارد مهم برای یک کسب‌وکار نوپا است. گاهی شما نامی برای کسب‌وکار خود انتخاب می‌کنید که دامنه آن از قبل رزرو شده است، براپ این دغدغه شما را رفع کرده است. تنوع در انتخاب نام و پشتیبانی یکماهه از موارد تاثیرگذار دیگر هستند.

براپ‌ها را چه کسانی می‌سازند؟

در حال حاضر براپ‌ها توسط آژانس خلاقیت ژاهو که حدود 20سال در این زمینه فعالیت دارد و موسسه برندینگ برنداکسین، خلق می‌شوند.

برای سفارش براپ چه کار کنیم؟

در سایت می‌توانید براپ‌های آماده را ببینید و وقتی یکی از آنها را انتخاب کردید از طریق تماس تلفنی یا پرکردن فرم ثبت‌نام مسیر سفارش را پیش ببرید. اگه براپ مخصوص به خودت رو پیدا نکردید، می توانید به صورت اختصاصی برای خلق و طراحی یک براپ سفارش بدهید.

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *