افزایش بازدید و آنالیز کانال یوتیوب با TubeBuddy

سایت tubebuddy

TubeBuddy یکی از ابزارهای یوتیوب است و امکاناتی دارد که شما را ترغیب به استفاده از آن می‌کند. با استفاده از ویژ‌گی‌های این ابزار می‌توانید کانال یوتیوب خود را مدیریت کنید، رشد دهید و رقبا را آنالیز کنید.

استفاده از ابزار TubeBuddy آسان است زیرا همه‌ی ویژگی‌هایش در داشبورد کانال یوتیوب شما قرار دارد. در ادامه بیشتر با این ابزار آشنا می‌شویم.

چرا به TubeBuddy نیاز دارید؟

با نصب TubeBuddy، زمان کمتری را برای مدیریت ویدیوهای خود و زمان بیشتری برای ایجاد آنها صرف خواهید کرد. TubeBuddy پلاگینی است که شما روی مرورگر خودتان نصب می‌کنید و به شما کمک می‌کند در 3 حوزه؛ روی یوتیوب فعالیت بهتری داشته باشید.

1- بتوانید بازدید بالاتری بدست بیاورید.

از طریق نوشتن تیتر مناسب، نوشتن دیسکریپشن مناسب، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و تگ زدن مناسب. این‌ها را می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار TubeBuddy انجام بدهید و به شما کمک می‌کند در نتایج سرپ و یا ساجسشن یوتیوب نتایج بهتری بدست بیاورید.

2- اجازه می‌دهد کانالتان را آنالیز کنید، همچنین کانال رقیب را آنالیز کنید. نهایتا بتوانید با این امکان دید بهتری داشته باشید که چه موضوعی برای تولید محتوا مناسب‌تر است. شما نسبت به رقبای خود چه وضعیتی دارید و رتبه‌‎تان چطور است تا بتوانید برای آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

3- ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد که کارکردن با یوتیوب را برای شما راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند.

روش نصب پلاگین TubeBuddy

وارد سایت شوید. روی گزینه Install Free now کلیک کنید و اکستنشن کروم TubeBuddy را نصب تا روی مرورگرتان اضافه شود.

اکستنشن TubeBuddy
اکستنشن کروم TubeBuddy

بعد از نصب پلاگین وارد یوتیوب استودیو شوید. سپس در کانال یوتیوب خود گزینه بالای صفحه را بزنید تا پلاگین TubeBuddy روی کانال لاگین شود.

فعال کردن پلاگین روی کانال
فعال کردن پلاگین روی کانال یوتیوب

مرحله بعد باید کانال و ایمیل‌تان را تایید کنید و یک سری دسترسی از شما می‌خواهد، با این دسترسی ها می‌تواند ویدیوها رو ادیت کند، کامنت ادیت یا پاک کند و … . برای دسترسی دادن به این پلاگین نگران امن بودن نباشید. بیش از 3 میلیون نفر از این افزونه استفاده می‌کنند. این شرکت با شرکت یوتبوب همکاری دارد.

با برخی از ابزارهای رایگان امکان آنالیز کانال خود را دارید. با ابزار کیورد ریسرچ امکان انتخاب کلمات مناسب برای استفاده در تیتر، متن دیسکریپشن و انتخاب تگ‌های درست خواهید داشت. همچنین چک‌لیست سئو برای شما در هر پست نمایش داده می‌شود که مواردی را که رعایت کردید (عنوان مناسب، تگ و …) تیک خورده‌اند.

یکی از امکانات خوب ابزار TubeBuddy تحلیل و آنالیز کانال رقبا است. اطلاعاتی آماری از کانال به شما می‌دهد. تعداد ویدئوها، تعداد اعضا، نمایش تگ‌هایی که برای هر ویدئو استفاده شده و اینکه هر تگ چه رتبه‌ای دارد. در صفحه اصلی کانال، نمودار وضعیت کانال را نمایش می‌دهد و امکان مقایسه را برای شما نسبت به کانال خودتان در چند ویژگی فراهم می‌کند.

آنالیز رقبا با ابزار tubebuddy
آنالیز رقبا با ابزار tubebuddy در هر ویدئو و در کانال

این پلاگین بین 40 یا 50 ابزار در اختیار شما قرار می‌دهد. تعدادی کاملا رایگان است. بعضی با دسترسی محدود یعنی می‌توانید استفاده کنید ولی نه از همه امکاناتش. 10یا 15 ابزار پولی هم دارد که بیشتر برای آنالیز حرفه‌ای کانال است. از اینجا پلن‌های پولی، ابزارهای هر پلن و ویژگی‌ها را ببینید. اگر پیکج‌های سالانه را بخرید تخفیف سالانه به شما می‌دهد.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *