ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه‌های اجتماعی با Fs poster

ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه‌های اجتماعی با Fs poster

افزونه Fs Poster به صاحبان وب‌سایت‌های وردپرسی کمک می‌کند تا مطالب سایت‌شان را به صورت خودکار در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر نمایند. شبکه‌های اجتماعی که این افزونه از آن پشتیبانی می‌کند شامل اینستاگرام، توئیتر، ردیت، دیسکورد، تلگرام، لینکدین، فیسبوک و … است.

این افزونه در دو نسخه لایت و پریمیوم وجود دارد که نسخه رایگان از مخزن وردپرس و نسخه پریمیوم از مارکت‌های ایرانی قابل تهیه است.

پس از نصب این افزونه بخش‌های مختلفی دارد از جمله داشبورد که گزارشی از فعالیت‌ها و پست‌های ارسالی شما است. بخش بعدی مربوط به حساب‌های متصل شده است که اهمیت زیادی دارد و در این قسمت باید حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به آن متصل نمایید.با ورود به این قسمت ابتدا شبکه اجتماعی مدنظرتان را انتخاب کرده و سپس روی ایجاد حساب کلیک کنید تا روش‌های اتصال حساب به شما نمایش داده شود.

ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه‌های اجتماعی با Fs poster

روش‌های مختلفی وجود دارد از جمله با استفاده از نام کاربری و رمز عبور و یا به کمک کوکی‌ها این کار قابل انجام است. در هر بخش کافی است روی علامت سئوال کلیک کنید تا آموزش نحوه انجام تنظیمات هر شبکه اجتماعی را از داکیومنت آن ببینید. پیشنهاد می‌کنیم حتی الامکان با توجه به محدودیت‌ها از روش رمز عبور استفاده نکنید.

ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه‌های اجتماعی با Fs poster

در بخش بعدی منو زمان‌بندی ارسال پست وجود دارد تا طبق برنامه‌ریزی شما مطالب وب‌سایت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.و در بخش بعدی تب اشتراک‌گذاری مستقیم وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا یک پست را بدون ارسال در سایت، آماده کرده و به شبکه اجتماعی دلخواه‌تان ارسال کنید.

باتوجه به گستردگی امکانات آن ممکن است در ابتدا کمی کار با آن سخت به نظر برسد اما با کمی دقت و مطالعه آموزش‌ها، کار با آن برای شما بسیار راحت می‌شود.

در صفحه مربوط به نوشته در وب‌سایت گزینه‌ای به نام اشتراک‌گذاری اضافه می‌شود که با کلیک روی آن تب مربوط به این افزونه باز می‌شود و از آن جا انتخاب می‌کنید که پست شما در کدام یک از شبکه‌های اجتماعی ارسال شود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *