آنالیز رزومه و پروفایل لینکدین با Resume Worded

آنالیز رزومه و پروفایل لینکدین با Resume Worded

    این ابزار رایگان به شما در آنالیز و تحلیل پروفایل لینکدین و رزومه‌تان کمک می‌کند. به پروفایل شما عددی بین صفر تا صد می‌دهد و توصیه‌هایی برای بهتر شدن آن ارائه می‌دهد.

    نحوه کار با Resume Worded

    ثبت نام در Resume Worded ساده است. پس از ثبت‌نام فایل pdf پروفایل لینکدین خود را اینجا آپلود نمایید. برای دریافت فایل pdf، در صفحه پروفایل لینکدین روی more کلیک کرده و save to pdf بزنید.

    آنالیز رزومه و پروفایل لینکدین با Resume Worded
    آپلود فایل رزومه

    چند ثانیه صبر کنید تا آنالیز رزومه شما کامل شود. پس از اتمام پروسه وارد یک داشبورد خواهید شد که امتیاز پروفایل و رزومه را مشاهده می‌کنید و شامل بخش‌های زیر است.

    • headline
    • summery
    • Experience
    • Education
    • Other checks
    • Keywords
    آنالیز رزومه و پروفایل لینکدین با Resume Worded
    داشبورد

    هر کدام از این موارد بخش‌های مختلف پروفایل شما است که آن‌ها را بررسی کرده و برای هر بخش توصیه‌هایی برای بهتر شدن آن دارد و به شما می‌گوید چه کاری انجام دهید تا امتیازتان بیشتر شود. بخش جذاب آن کیورد است که باتوجه به زمینه کاری و هدلاین به شما کمک می‌کند تا عبارات کلیدی را در پروفایل‌تان استفاده کنید که برای موتورهای جستجو بهینه شده و رزومه و پروفایل‌تان وضعیت خوبی در نتایج موتورهای جستجو پیدا کند.البته این بخش به طور کامل رایگان نیست.

    امکانات دیگری مانند پیدا کردن شغل براساس مهارت و توانایی‌های شما دارد که البته باید به انگلیسی توضیحات را وارد نمایید. در 30 تا 1500 کلمه خودتان را توصیف می‌کنید تا به شما مشاغل مناسب پیشنهاد دهد.

    مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

    برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

    ابزارهای مشابه

    نظرات کاربران

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *