آنالیز پروفایل لینکدین با inlytics

آنالیز پروفایل لینکدین با inlytics

ابزار inlytics سرویسی برای آنالیز، تحلیل و بررسی پروفایل و حساب لینکدین است. این سرویس اطلاعات گسترده و متنوعی را در بستر یک ناحیه کاربری با رابط کاربری ساده و کاربرپسند در اختیار شما قرار می‌دهد.

در صفحه کاربری شما چندین بخش وجود دارد که شامل داشبورد، پروفایل، برنامه‌ریزی انتشار پست، حساب‌های متصل و گروه‌ها است.

داشبورد (Dashboard):

در قسمت داشبورد این ابزار، اطلاعات کلی و ریز کاربردی از جمله میزان ایمپرشن، بازدیدها، ری‌اکشن، کامنت و نرخ تعامل برای پست‌های شما محاسبه شده است. همچنین یک جدول زمانی مربوط به محتوایی که منتشر کرده‌اید دارد که می‌توان براساس میزان لایک، کامنت و … فیلتر کرد.

در بخش بعدی، content view قرار دارد. پست‌های شما در این قسمت به همراه جزئیاتی مانند ایمپرشن، بازدیدها، ری‌اکشن، کامنت و نرخ تعامل لیست شده‌اند. به این صورت که شما می‌توانید در یک نگاه کلی متوجه شوید که کدام یکی از پست‌های شما با استقبال بیشتری از سوی کاربران همراه بوده است.

اطلاعات دیگری در مورد کاربران و دنبال‌کننده‌های شما مانند کشور، شرکت، پوزیشن شغلی و … وجود دارد که در نسخه پریمیوم فعال می‌شود.

پروفایل من( my profile):

در این بخش، که بیشتر امکانات آن در نسخه پریمیوم در دسترس قرار می‌گیرد اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان از پروفایل‌تان را مشاهده خواهید کرد.

حساب‌های متصل (Linked accounts):

این قابلیت در نسخه رایگان فعال نیست و برای مدیریت حساب‌هایی که به پروفایل شما لینک شده‌اند، کارایی دارد.

برنامه‌ریزی (schedule):

در این بخش یک تقویم خواهید داشت که می‌توانید پست‌هایی که قرار است منتشر کنید را در روزهای مدنظرتان طبق این تقویم قرارداده تا در تاریخ و ساعت مشخص شده منتشر شود. البته همه امکانات آن رایگان نیست از جمله آپلود فایل‌های چندرسانه‌ای. می‌توانید انتخاب کنید که پست شما به طور اتوماتیک طبق تقویم منتشر شود یا اینکه فقط برای شما یک ایمیل ارسال شود.

برای استفاده از نسخه کامل باید حساب خود را ارتقا دهید که قیمت آن از 125دلار سالیانه شروع می‌شود. اما در مجموع برای یک حساب معمولی، در نسخه رایگان هم امکانات مفید و کاربردی ارائه شده است.

برای استفاده از این ابزار، به این آدرس مراجعه کنید، پس از ثبت نام دستور العملی به شما داده می‌شود که باید ابتدا به حساب لینکدین خود لاگین کرده و سپس یک اکستنشن کروم نصب کنید تا وضعیت اتصال شما را بررسی نماید و بعد از آن کار تمام است.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *