وب‌سایت Kittl؛ ابزاری برای طراحی‌های گرافیکی

وب‌سایت Kittl؛ ابزاری برای طراحی‌های گرافیکی

وب سایت Kittl مشابه کانوا است و برای انواع طراحی‌های گرافیکی مانند پوسترهای تبلیغاتی، لوگو، پست شبکه‌های اجتماعی و … استفاده می‌شود. این سرویس چه برای افراد حرفه‌ای و چه افراد مبتدی کارایی دارد.

نحوه کار با وب‌سایت Kittl

برای کار با این سایت به دو صورت می‌توانید اقدام نمایید. این قابلیت وجود دارد که با استفاده از ویرایشگر و محیط کار این ابزار، از صفر طرح و پروژه مورد نیاز خود را طراحی نمایید. این روش بیشتر مناسب افرادی است که با دانش گرافیکی به خوبی آشنایی دارند و می‌توانند ایده‌های خود را پیاده‌سازی نمایند.

قابلیت‌ها و امکانات بسیار خوب و ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید آنچه را می‌خواهید طراحی نمایید. امکان استفاده موکاپ‌ها، آپلود فونت مدنظرتان و … دیگر ویژگی‌های مشابه به شما کمک می‌کنند.

مشاهده همه: ابزارهای تولید محتوا

اما اگر دانش گرافیکی بالایی ندارید و نمی‌توانید ایده‌های خود را از صفر اجرایی نمایید، کافی است از قالب‌ها و تمپلیت‌های بسیار متنوع، جذاب و دسته‌بندی شده این ابزار استفاده کرده و آن‌ها ویرایش و در جهت اهداف و طرح نهایی خود استفاده نمایید.

پیشنهاد مشاهده دیگر ابزار مشابه: Desygner

این تمپلیت‌ها در دسته‌بندی‌هایی مانند لوگو، پوستر، کاور، شبکه های اجتماعی، کارت‌ها و … آماده شده است.

طرح و قالب دلخواه خود را انتخاب کنید تا وارد ویرایشگر شوید. پس از انجام تغییرات، خروجی را در فرمت‌های مختلف دانلود نمایید. طرح‌ها به گونه‌ای است که بتوانید همه اجزا آن را طبق نیاز و سلیقه خود ادیت کنید.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

هزینه استفاده از kittl

یک نسخه رایگان با محدودیت‌هایی مانند استفاده از بعضی قالب‌ها، نوع خروجی، تعداد پروژه‌ها در دسترس است و اولین پلن پولی آن با پرداخت با 10دلار ماهیانه شروع می‌شود. جزئیات این تعرفه‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *