همکاری در فروش با دایان افیلیت

همکاری در فروش با دایان افیلیت

دایان افیلیت یک سیستم همکاری در فروش است که می‌توانید به ازای هر فروش موفق پورسانت دریافت نمایید. برای این کار نیاز به یک بستر و محیط برای تبلیغ و پروموت فروشگاه و کالاهایی دارید که دایان در اختیار شما قرار می‌دهد. یک کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، وب‌سایت و یا هر شبکه اجتماعی یا کانالی که از طریق آن بتوانید در فضای آنلاین فروشگاهتان را تبلیغ کنید و فروش انجام دهید برای این کار می‌توان استفاده کرد. نیازی به خرید کالا، پشتیبانی از مشتری و یا حضور فیزیکی نیست.

مراحل انجام به صورت زیر است:

1- ثبت نام و ورود

2- ایجاد فروشگاه اختصاصی‌تان

3-دریافت بنر محصولات

4-تبلیغ و پروموت کالا

5- فروش و کمیسیون

ثبت نام ساده است و برای ایجاد فروشگاه یا یک زیردامنه از دایان استفاده می‌کنید و یا می‌توانید یک دامنه اختصاصی داشته باشید. با وارد کردن این آدرس فروشگاه شما در دسترس خواهد بود. در واقع دایان برای شما یک فروشگاه آنلاین و آماده با محصولات متنوع که قابلیت جستجو و ثبت سفارش آنلاین دارند، ساخته است. کمیسیون و پورسانت هر کالا در پنل قابل مشاهده است. از امکانات جالب دایان این است که می‌توانید فروشگاه‌تان را به گوگل تگ منیجر، کلاریتی، هاتجر، یکتانت و ربات تلگرامی متصل کنید!

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

ضمنا می‌توانید لندینگ محصول و یا دسته‌بندی درست کرده و همچنین برای سفارشات گارانتی مشخص کنید. امکان ارسال پیامک‌های عملیاتی و انبوه نیز از طریق پیشخوان فراهم است. واریز کمیسیون به صورت روزانه و پس از یک روز کاری انجام می‌شود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *