همه ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا در simplified

همه ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا در simplified

وب‌سایت simplified یک ابزار همه کاره و اصطلاحا All in one برای تولید و توزیع محتوا در فرمت‌های مختلف و شروع بازاریابی محتوایی است. به گفته خودشان هر آنچه برای بازاریابی و رشد بیزینس آنلاین نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. اغلب این ابزارها برپایه هوش مصنوعی و برای کارهای تولید محتوا و طراحی است.

همانطور که گفتیم این ابزارها عموما برای تولیدمحتوای متنی و نویسندگی، انجام کارهای گرافیکی، ویرایش و ساخت ویدئو است. این بخش فوق‌العاده گسترده بوده و بیشتر ابزارها را شامل می‌شود. از تولیدکننده عکس و انیمیشن گرفته تا تولید محتوای وبلاگ و کپشن‌نویسی و همچنین امکاناتی برای تبدیل فرمت‌های مختلف فایل‌های چندرسانه‌ای.

بخشی دیگر از این ابزارها در دسته سوشال مدیا و شبکه‌های اجتماعی برای برنامه‌ریزی، مدیریت و انتشار محتوا قرار می‌گیرند. ابزارهایی برای ساخت استوری و ریلز اینستاگرام، پست فیسبوک، تولید هشتگ و … در این دسته هستند. امکاناتی برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام، فیسبوک و بیلبورد نیز در این بخش وجود دارد.

در بخش eCommerce بنر و تمپلت‌هایی برای استفاده در شاپیفای ارائه شده است. همچنین در این قسمت می‌توانید به امکاناتی برای ساخت فاکتور و خبرنامه دسترسی داشته باشید.

و در آخر نیز قابلیت‌هایی برای مدیریت پروژه‌ها و ارتباط بین اعضای تیم تدارک دیده شده است.

برای استفاده از این ابزارها یک پلن رایگان و محدود قرار دارد و در پلن بعدی با پرداخت 5دلار در ماه به امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت.

به طور کلی وب سایت simplified ، یک مجموعه‌ای کامل و سبک از ابزارها برای شروع بازاریابی محتوایی و آنلاین را یکجا ارائه داده است و باتوجه به قیمت آن برای کسب‌و‌کارهای کوچک و همچنین برای فریلنسرها و متخصصین تولیدمحتوا بسیار کاربردی و به صرفه خواهد بود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *