موتور جستجوی تلگرام ؛ telegram directory

موتور جستجوی تلگرام ؛ telegram directory

وب سایت Telegram Directory یک موتور جستجو و دایرکتوری کانال، گروه و ربات تلگرام است. کافی است کلیدواژه مدنظرتان را وارد کنید تا این ابزار کانال‌ها، گروه‌ها و ربات‌های تلگرام که در نام و یا توضیحات آن‌ها از عبارت مدنظر شما استفاده شده است را لیست کند.

روی نام هر کانالی که کلیک نمایید اطلاعات گسترده‌ای از جمله تعداد اعضا، تعداد پست‌ها، درصد رشد و رنک ایندکس آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین پستی که بیشترین بازدید را داشته به همراه یک مرور از کل پست‌ها را نمایش می‌دهد.

اما در بخش آنالیز، اطلاعاتی تحلیلی از روند کانال و یا گروه را ارائه می‌دهد. نرخ رشد اعضا را در زمان‌های مخلتف با شاخص Community Index روی یک نمودار مانیتور می‌کند. رتبه‌بندی و شاخص‌های دیگری نیز دارد که قابل بررسی است. هشتگ‌های مهم استفاده شده نیز لیست شده‌اند.

و در آخر لیست کانال‌های مرتبط هم قابل مشاهده است. امکان جالبی که دارد این است که می‌توانید با کدی که در اختیارتان قرار می‌دهد یک ویجت از آن کانال و اطلاعاتش را در وب‌سایتتان نمایش دهید و اطلاعات و تغییرات آن را دنبال کنید یا با کاربرانتان به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی که شما صاحب کانال یا گروه و رباتی هستید آن را به صورت دستی در این دایرکتوری و موتور جستجو ثبت کنید. این موتور جستجوی تلگرام، از زبان فارسی نیز پشتیبانی ‌می‌کند.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *