ساخت فایل ارائه، سند و صفحه‌وب با gamma

ساخت فایل ارائه، سند و صفحه‌وب با gamma

هوش مصنوعی gamma ابزاری برای ساخت ارائه، سند و یا صفحه وب است. به کمک هوش مصنوعی، قالب‌های آماده یا طراحی خودتان ایده‌ها و آنچه را می‌خواهید ارائه دهید، به سرعت بسازید و به اشتراک بگذارید. محتوای فایل‌ها نیز به طور کامل توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و یا اینکه خودتان می‌توانید آن را وارد کنید.

نحوه کار با gamma

پس از ثبت‌نام و ورود به داشبورد، 3 گزینه create new ai , new from blank, import مشاهده می‌کنید.

برای شروع ساخت پروژه‌تان به کمک هوش مصنوعی روی create new ai کلیک کنید. دو گزینه Generate و text transform را وجود دارد. گزینه اولی سرعت بیشتری اما قابلیت شخصی‌سازی کمتری دارد. در text transform یک محتوا می‌نویسید تا براساس آن پروژه شما تهیه شود. اما در Generate به کمک پرامپت‌های کوتاه‌تر و سریع‌تر و به کمک اطلاعات خود هوش مصنوعی ساخته می‌شود. برای مثال ما Generate را انتخاب می‌کنیم که از ما می‌خواهد تا انتخاب کنیم از بین ارائه، سند و یا صفحه وب چه چیزی می‌خواهیم. در اینجا ما صفحه وب را انتخاب می‌کنیم. و می‌خواهیم تا یک صفحه وب در مورد دایناسورها برای ما بسازد.

ساخت فایل ارائه، سند و صفحه‌وب با gamma
داشبورد گاما

پس از چند ثانیه یک صفحه با محتوای کامل که توسط خود گاما نوشته شده است تحویل می‌دهد. این صفحه قابل اشتراک‌گذاری است که شما می‌توانید از اینجا نتیجه کار را مشاهده نمایید. این نتیجه قابل ویرایش کامل و شخصی‌سازی است وامکانات بسیار گسترده‌ای برای این قسمت وجود دارد تا نهایتا پروژه شما به نتیجه دلخواهتان تبدیل شود.ضمنا در بخش تولید محتوا به خوبی از زبان فارسی و راست‌چین بودن متون پشتیبانی می‌کند.

اما در new from blank همه چیز را از صفر می‌توانید طراحی کنید و همه چیز برعهده خودتان است تا به کمک ابزارها و قابلیت‌هایی که وجود دارد ارائه و سندتان را بسازید.

ساخت فایل ارائه، سند و صفحه‌وب با gamma

و در نهایت از بخش import می‌توانید مستقیم از گوگل داک فایل‌هایی که دارید را وارد کرده و روی آن کار کنید.

استفاده از قالب‌های آماده سایت gamma

این ابزار امکان جذاب دیگری که دارد استفاده از قالب و تمپلیت‌های آماده است. از منو داشبورد templates را انتخاب کنید تا لیست کامل آن‌ها را مشاهده نمایید.

ساخت فایل ارائه، سند و صفحه‌وب با gamma
قالب‌های آماده گاما

کافی است قالب مدنظرتان را انتخاب کرده و آن را ویرایش و شخصی‌سازی کرده و محتوای خود را جایگزین کنید.

از دیگر امکانات سایت gamma این است می‌توانید فونت دلخواه‌تان را آپلود و استفاده کنید.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

پلن رایگان این ابزار 400 اعتبار دارد. هر پروژه که به کمک هوش مصنوعی بسازید 40 اعتبار کم می‌شود. برای دریافت اعتبار بیشتر باید با آن‌ها تماس بگیرید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *