ساخت عکس محصول با Mokker

ساخت عکس محصول با Mokker

وب‌سایت mokker ابزاری برای ساخت عکس محصول و کالا است. این ابزار مبتی بر هوش مصنوعی بوده و از شما عکس خام کالا یا محصول‌تان را دریافت و آن را در پس زمینه‌های مختلف آماده‌ای که دارد، قرار می‌دهد.

نحوه کار با هوش مصنوعی Mokker

به این آدرس مراجعه نمایید و با کلیک روی create with mokker ثبت‌نام خود را که با یک ایمیل قابل انجام است، کامل نمایید تا وارد داشبورد و ناحیه کاربری شوید.

برای شروع ابتدا با کلیک روی upload image عکس محصول خودر را آپلود کنید.

ساخت عکس محصول با Mokker
آپلود عکس محصول

پس از آپلود، این ابزار براساس تشخیصی که از عکس دارد یک توصیف و نام به آن اختصاص می‌دهد. در صورتی که اشتباه است به صورت دستی آن را اصلاح کنید تا خروجی بهتری داشته باشید.

پس از این مرحله باید یک تمپلیت و زمینه برای عکس آپلود شده انتخاب کنید. تنوع و گستردگی خوبی در این بخش دارد.

ساخت عکس محصول با Mokker
تمپلیت‌ها

با انتخاب تمپلیت وارد بخش ویرایش می‌شوید. اگر عکس شما در جای خوبی از پس زمینه قرار نگرفته است می‌توانید آن را دستی جابجا کنید.

از امکانات جالب این بخش، نوشتن یک پرامپت کاستوم و شخصی است تا براساس آن پس زمینه تصویرتان تولید شود.

ساخت عکس محصول با Mokker
ویرایش

در نهایت روی GENERATE PHOTO کلیک کنید. خروجی شامل 4 عکس است که تفاوت‌های جزئی در زاویه و جایگاه منبع نور و پارامترهای دیگری مانند شدت رنگ دارد.

ساخت عکس محصول با Mokker
خروجی

خروجی کیفیت قابل قبول و قابل استفاده‌ای دارد و برای بیشتر فروشگاه‌ها و آنلاین‌ شاپ‌هایی که هزینه عکاسی و ویرایش عکس برای کالاهای‌شان را ندارند، مناسب و کمک کننده است.

برای گرفتن نتیجه بهتر، عکس خود را در یک پس زمینه یکنواخت و متضاد با رنگ کالا قرار داده و عکاسی کنید تا این ابزار بتواند به راحتی پس زمینه تشخیص بدهد و آن را حذف کند. یا حتی اگر بتوانید خودتان پس زمینه را حذف کنید و یک عکس PNG به آن بدهید، کیفیت خروجی شما را شگفت زده خواهد کرد.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

تعرفه استفاده از Mokker

در ابتدا شما 40 اعتبار دارید که با هر پروژه معمولا 4 اعتبار از شما کم می‌شود. و پس از آن با پرداخت 19.99 دلار تا 500 عکس در ماه می‌توانید با کمک این ابزار تولید کنید.

ساخت عکس محصول با Mokker
تعرفه‌ها

 

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *