جمع‌آوری‌ و تحلیل دیتای ابزارهای دیجیتال مارکتینگ با DataBox

جمع‌آوری‌ و تحلیل دیتای ابزارهای دیجیتال مارکتینگ با DataBox

ابزار DataBox یک پلتفرم فوق‌العاده قوی برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده از منابع مختلف است. طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و امکانات برای گردآوری و تجزیه داده‌ها و دیتا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تقریبا از هر منبع، سرویس و ابزار دیجیتالی که فکرش را بکنید می‌توانید اطلاعات را جمع‌آوری کنید. دیتاباکس (DataBox) به راحتی به همه این سرویس‌ها و ابزارها متصل می‌شود.
بیش از ۱۰۰ منبع را پشتیبانی می‌کند مهم‌ترین آن‌ها شامل گوگل آنالیتیکس، هاب‌اسپات، آفیس، گوگل ادز، فیسبوک، اینستاگرام، سرچ کنسول، لینکدین، میل چیمپ، سمراش، سیمیلاروب، ووکامرس،شاپفای،اسلک، گیت‌هاب و … است.

شما می‌توانید به همه اطلاعات و داده‌ سرویس‌های فوق یک‌جا دسترسی داشته باشید و رصد، تجزیه و تحلیل کنید.

با این سرویس می‌توانید به کمک ابزارهابی مانند نمودارها، جدول‌‌ها، داشبورد‌ها و … تحلیل کنید. آن‌ها را به اشتراک بگذارید. گزارش‌های سفارشی ایجاد کنید و برای داده‌های خاص هشدار تعیین کنید!

پس از ثبت نام که به سادگی قابل انجام است ناحیه کاربری شما، شامل موارد زیر است:
۱-خانه(Home): از اینجا می‌توانید یک دید و دسترسی کلی به همه چیز داشته باشید و عملکرد‌ها را ببینید و تنظیم کنید.

۲-متریک(Metric): بخش جذاب این ابزار متریک است که می‌توانید سنجه‌ها و پارامتر‌ها را تعیین و رصد کنید. مثلا سنجه میزان فروش ووکامرس.

۳-داشبورد(Dashboard): داشبوردهای اختصاصی برای هر نوع اطلاعات و داده‌ای بسازید و طبق داشبوردهای‌ تعریف شده رصد و تحلیل کنید.در هر داشبورد ریزترین داده‎‌ها قابل مشاهده است.

۴-گزارش(Reports): از دیگر امکانات فوق‌العاده این ابزار ساختن گزارش‌های سفارشی است. ویژگی‌های بسیار زیادی برای این بخش وجود دارد تا گزارش دلخواه‌تان را تهیه کنید.

۵-مدیریت دیتا(Data manager): برای افزودن منابع دریافت داده‌ها و اتصال به ابزارهایی که می‌خواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید از این بخش اقدام کنید.

۶-اهداف(Goals): قطعا وجود این بخش باعث جذابیت دو چندان این ابزار شده است. براساس دیتایی که دارید، اهداف کسب‌و‌کارتان را تعریف و دنبال کنید. هر لحظه رصد کنید تا چه اندازه به اهداف‌تان نزدیک یا دور شده‌اید.

۷-هشدار(Notification): برای سنجه‌ها و دیتاهای خاص که تغییرات آن‌ها مهم است هشدار و آلارم تعیین کنید.

۸-پیش‌بینی(Forecasts): این بخش که به تازگی اضافه شده‌ است به شما کمک می‌کند تا براساس تحلیل و تجزیه‌ای که از داده‌ها داشته‌اید، آینده را پیش‌بینی کنید!

همه این موارد فقط یک مرور کلی بر امکانات دیتاباکس(Databox) بود. این ابزار حرفه‌ای برای هر کسب‌و‌کاری از شخصی تا سازمان و برندهای بزرگ مناسب است.

یک پلن رایگان دارد که تا ۳منبع دریافت داده را پشتیبانی می‌کند. ۳کاربر، ۳داشبورد و ۱۱ماه تاریخچه اطلاعات از امکانات این بخش است. البته بخش‌های گزارش، اهداف، و پیش‌بینی در دسترس نخواهد بود.

پلن بعدی استارتر است که از ۴۷دلار در ماه شروع می‌شود و براساس تعداد منابع متصل، قیمت آن‌ متفاوت خواهد شد. این پلن ۵کاربره است.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *