تحلیل رفتار کاربران سایت با هانتانا

تحلیل رفتار کاربران سایت با هانتانا

هانتانا ابزار و سرویسی ایرانی برای تحلیل و رفتار کاربران وب‌سایت است. هانتانا ابزارهایی برای تست تجربه کاربری و افزایش رضایت مشتری ارائه می‌دهد تا با تحلیل اطلاعات دریافتی، مسیرهای سفر کاربر را بهینه‌سازی کنید. این وب‌سایت ابزارهای مختلفی دارد که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم.

1.هیت‌مپ (heatmap): تمامی فعالیت‌های کاربر مانند کلیک‌ها، حرکات موس و اسکرول را جمع‌آوری کرده و در یک نقشه حرارتی روی سایت شما نمایش می‌دهد تا متوجه تمرکز و رفتار کاربر شوید.

2.تابلو: در تابلو نرخ تعامل و بازدید صفحات مختلف سایت‌تان را روی نمودارهایی خاص در بازه‌های زمانی معینی مشاهده و مقایسه کنید. این ابزار و هیت‌مپ به شما کمک می‌کند تا ریزش‌ها در مسیر سفر کاربر را کشف و برطرف کنید.

3.پاپ‌آپ: از ابزارهایی است که هانتانا برای تولید لید و سرنخ ارائه می‌کند. به کمک پاپ‌آپ می‌توان اطلاعات را از کاربر دریافت کرد و یا اطلاع‌رسانی‌هایی برای کمپین‌ها و تخفیفات را انجام داد.

4.ساخت نظرسنجی: در ساخت نظرسنجی می‌توان تعیین کرد که نظرسنجی به صورت ابزارک یا لینک‌ باشد و در چه موقعیتی و یا پس از انجام چه اقدامی از سوی کاربر انجام شود.

5.بازخورد: گزارش بازخوردهای کاربر مانند کامنت و یا شرکت در نظرسنجی را براساس موقعیت جغرافیایی، مرورگر و یا سیستم عامل دریافت کنید.

6.خبرنامه: خبرنامه بسازید و موقعیت آن را مشخص نمایید و سپس به لیست خبرنامه پیامک و یا ایمیل انبوه ارسال کنید.

ثبت نام در هانتانا پس از پاسخ به چندسوال به اتمام می‌رسد و در اولین گام باید کد فعال‌سازی این سرویس را در وب‌سایت‌تان قرار دهید تا رفتار کاربران ترک شود.

یک پلن رایگان با امکانات محدود دارد که چندان جذاب نیست و پس از آن پلن پایه با هزینه ماهیانه 119/000 تومان شروع می‌شود. البته ابتدا تا 7روز می‌توان رایگان از امکانات پلن‌های قیمتی استفاده کرد.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *