تحقیق کلمات کلیدی با ابزار KeywordSpy

تحقیق کلمات کلیدی با ابزار KeywordSpy

وب‌سایت KeywordSpy ابزاری برای تحقیق کلمات کلیدی و همچنین تحقیق رقبا و رنک ترکینگ است. از زبان فارسی و کشور ایران نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه ویژگی‌های این ابزار را مرور می‌کنیم.

امکانات و قابلیت‌های ابزار KeywordSpy

پس از ثبت‌نام و تایید ایمیل‌تان وارد ناحیه کاربری می‌شوید که مهم‌ترین ابزارهای آن شامل Keyword Discovery و Keyword Spy می‌شود.

Keyword Discovery(کشف کلمات کلیدی)

این قابلیت همانطور که از اسم آن پیداست برای انجام کیورد ریسرچ و انجام تحقیق کلمات کلیدی است.

تحقیق کلمات کلیدی با ابزار KeywordSpy
Keyword Discovery

این قسمت چند بخش دارد. در کادر اول میزان سختی کلمه کلیدی، کادر دوم انتخاب نحوه ورود کلمه کلیدی و در کادر سوم لوکیشن و زبان جستجو را باید انتخاب کرد. پس از چند ثانیه آماده می‌شود که با کلیک روی آن وارد بخش گزارش می‌شوید. این ابزار کلمات کلیدی انگلیسی معادل و مرتبط را نیز لیست می‌کند.

تحقیق کلمات کلیدی با ابزار KeywordSpy
گزارش کلمات کلیدی

این گزارش شامل کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط و معادل، میزان جستجو و رقابت، cpc، میزان سختی و… است. به نظر دقت خوبی در اعلام این پارامترها دارد. به کمک فیلترهای مختلفی که وجود دارد می‌توانید نتایج مدنظرتان را مرتب کرده و خروجی بگیرید.

Keyword Spy(جاسوس کلمات کلیدی!)

این قابلیت به شما در ترکینگ و پیدا کردن کلمات کلیدی جذاب یک صفحه خاص و سایت کمک می‌کند. در بخش Keyword Spy ابتدا کلمه کلیدی خود را وارد کنید و سپس از بخش advanced option زبان فارسی و کشور ایران را انتخاب نمایید.

تحقیق کلمات کلیدی با ابزار KeywordSpy
keyword spy

سپس به بخش reports بروید و در ردیفی که ایجاد شده است url صفحه‌ای که می‌خواهید برای آن کلمه کلیدی ترکینگ انجام شود را وارد کنید.

تحقیق کلمات کلیدی با ابزار KeywordSpy
reports

با کلیک رو هر ردیف، گزارش کامل مربوطه را مشاهده می‌کنید که شامل رقبا و و رتبه‌ها و دیگر پارامترهای مهم می‌شود.

Editor(ویرایشگر)

دیگر قابلیت این ابزار، تولید محتوا برای کلمات و اطلاعاتی است که وارد کرده‌اید به کمک هوش مصنوعی برای شما مقاله تولید می‌شود.

تحقیق کلمات کلیدی با ابزار KeywordSpy
ادیتور

هزینه استفاده از keyword spy

ابتدا 14 روز به صورت رایگان و با امکانات محدود می‌توان از این ابزار استفاده کرد. و پس از آن اولین پلن با امکانات بیشتر با قیمت 74 دلار ماهیانه فعال می‌شود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *